Voipi olla irti. Katsele mihin vaijeri menee ja sitten toinen vääntää ja toinen tuijottaa....
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Voipi olla irti. Katsele mihin vaijeri menee ja sitten toinen vääntää ja toinen tuijottaa....
Taitaa -91 pystyä itse katsomaan ja samalla säädintä liikuttamaan. Minun Laikassa lämmönsäätöventtiil i löytyy apumiehen jalkatilan vasemmasta yläkulmasta.
koitin katella siitä säätimen takaa ja joku vipu siinä heilui mutta ei siitä nähny enempää.
täytyy katella huomenna paremmin jos sieltä apumiehen jalkatilasta löytyis jotain... toivottavasti löytyy muuten tulee lämpösiä ajopäiviä
Moottoritilasta lähtee letkut lämmityskennolle ja venttiilille. Katso mihin ne menevät. Minun autovanhuksessa venttiili on konetilassa.
Moi tossa J5 lämppärin räjäytyskuva hässäkästä
kävin toteamassa että vaijjerin päässä oleva muoviklipsu joka kääntää sitä hanaa oli rikki.
mistähän tuohon sais noita osia? tai sitte laitan hanan letkuihin väliaikasesti... kävin toteamassa että vaijjerin päässä oleva muoviklipsu joka kääntää sitä hanaa oli rikki. Välttämättä ei saa mistään... Laitoin samanikäiseen aikoinaan tavallisen pallohanan. Vähän kun kumartui, niin siihen ylettyi ja säätö oli alkuperäistä tarkempi. ![]() kävin toteamassa että vaijjerin päässä oleva muoviklipsu joka kääntää sitä hanaa oli rikki. Voihan sen kääntää ensihätään "kesäasentoon" käsipelillä ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|