Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kuuluuko kaasupullo/-pullot kauppaan?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.05.2016 kello on 08:52 ---Ei ainakaan mun kohdalla ole pullot ollut koskaan mukana - ei ostaessa, eikä myydessä. Ei ollut käytetyissä, eikä uutta ostaessa
--- Lainaus päättyy ---
Minä taasen olen tähän mennessä omistanut 2 käytettynä hommattua as.autoa ja molemmat sekä tuli & lähti talosta 2x11kg pulloineen. Tosin tuo nyt tulossa oleva uusi as.vaunu tullee tod.näk. pulloitta tuohon pihaan, joten siihen kai ne kuoretkin sitten pitäs hankkia 8)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.05.2016 kello on 09:00 ---^
..tai vaikka muurahaispesä - ilman sopimisiakin :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Niin, ja reikiä, että hiiret pääsee jyrsimään jääkaapin tiivisteitä. ;)
Ossi66:
Kodin terra kauppaa 11kg KV 50eur. ;)
jus66si:
--- Lainaus käyttäjältä: freely - 9.05.2016 kello on 22:01 ---Moi,
Eli olemme ensimmäistä omaa käytettyä matkailuautoa ostamassa. Paikkana eräs autoliike jossa myyjä kertoi ettei kaasupullot tavallisesti kuulu kauppaan, vaan ne täytyy ostaa erikseen? Onko tosiaan näin? Onko tuo käytäntö tavallinen, vai tämän liikkeen oma linja? Eivät myöskään kosteusmittauksista tai todistuksesta puhuneet mitään kysyttäessä, ei kuulemma näin vanhassa ole enää kauhea tarkka ja on vain suuntaa antava (vm. 2008).
--- Lainaus päättyy ---
Onko kuinkakin perseaukinen liike?
Kyllä jos muutaman kympin pullosta on kaupanteko kiinni, on liike joko ihan p.a tai sitten markkinataidoton myyntimies. Voipi olla sitten mahdolliset muutkin takuu ym. reklamoinnit aika tappelua. Jos kosteusmittauksia ei haluta tehdä tai selitellään helppo heikkinä, se koppi on märkä . Vaihda liikettä. Sinunhan se raha on vielä. Silloin kun kauppaa ei ole lyöty lukkoon et ole menettänyt yhtään mitään. Ja matkailuautoja on pilvin pimein markkinoilla.
Me ostettiin auto caravanliikkeestä ja täys pullo tuli asennettuna ja toimintakuntosena autoon.
Ja kahdeksan vuotias auto ei kyllä mun mielestä ole vielä hirtsun "vanha".
sipu:
Meillä ollut aina pullot mukana
niin as.autoissa, kuin vaunuissakin
mitä ollaan ostettu ja myyty
Mutta ei se kaupanteko ole pulloista kiinni
vaan siinä on monta muuta isompaa tekijää päätöksen tekijöinä
onnea kaupan tekoon Thumb
ps. minulla olis kyllä myynissä as.auto, jossa on kaikki herkut mukana
kuten myöskin kaasupullo ym ym tarpeelista Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu