Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kuuluuko kaasupullo/-pullot kauppaan?

<< < (2/4) > >>

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: takapiru -  9.05.2016     kello on 22:33 ---Siihen kosteusmittauspöytä kirjaan kannattaa pyytää laittamaan mittarin nimen ja tyyppinumeron.
Ja tietty päiväyksen ja ulkolämpötilan!
Mittautin omasta ja takaboxin kulmassa oli 20% kosteutta. Toinen firma korjasi "ongelman" poistamalla maton päiväksi ja pyyhkimällä maton alustan puhtaaksi.
Tyhmyyttäni olin myös testannut (diesel)lisälämppärin toiminnan ennen mittausta. Arvatkaa oliko "kosteutta"?
Tämä toinen firma tarkisti paneelin purkamalla ja "piikkimittarilla" mittaamalla. Ei kosteutta!
Mittaajiakin on monen laisia, kuten mittauskalustoakin.
En kyllä luottaisi mittauspöytäkirjaan jossa lukee vain OK kaikkien kohdalla!

--- Lainaus päättyy ---

Tämä OK riippuu kuka sen on laittanut.. Sitten vasta laittavat numeron, jos tarvitsee seurantaan laittaa.. Näin minäkin toimisin.

HiTec:
Nuo pullotkin on sen luokkaa 80€/kpl kuorineen 11kg teräspulloina, alumiini tai komposiitti vielä selvästi tuotakin kalliimpia :-\

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: freely -  9.05.2016     kello on 22:01 ---...
..myyjä kertoi ettei kaasupullot tavallisesti kuulu kauppaan, vaan ne täytyy ostaa erikseen? Onko tosiaan näin? Onko tuo käytäntö tavallinen, vai tämän liikkeen oma linja?
...

--- Lainaus päättyy ---
Ei ainakaan mun kohdalla ole pullot ollut koskaan mukana - ei ostaessa, eikä myydessä.

Ei ollut käytetyissä, eikä uutta ostaessa  ;D Mitä pitäis päätellä..

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.05.2016     kello on 08:52 ---Ei ainakaan mun kohdalla ole pullot ollut koskaan mukana - ei ostaessa, eikä myydessä.

Ei ollut käytetyissä, eikä uutta ostaessa  ;D Mitä pitäis päätellä..

--- Lainaus päättyy ---

Voihan siihen kauppaan kuulua vaikka, myyjän eukko, tai anoppi. Elikkä miten sovitaan.  ;)

88k5:
^
..tai vaikka muurahaispesä - ilman sopimisiakin  :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View