Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Mitä mukaan autonhakureissulle?
kimi:
Passilla hammasharjalla ja Visalla tai muulla kortilla tuo matka onnistuu. Vakuutukset kannattaa hankkia heti ja varmistaa, että hinauspalvelu on voimassa.
Jos et isoa autoa ole ajanut paljoakaan Kasko on paikallaan. Auton ulottuvuudet kuitenkin ihan eri luokkaa kun henkilöautossa ja normipakussa. Itsellemme kävi pari vuotta sitten niin, että kolmantena omistuspäivänä autossa kävi varkaita, onneksi vakuutus korvasi ja rahallista tappiota ei syntynyt.
vesako:
Tarkasta että kaikki käyttö ohjeet on tallessa
ja muutenkin tarkista myyjän kanssa kaikkien
laitteiden toiminta
Et sinä työkaluja tarvitse mukaan. ;)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 8.06.2011 kello on 15:36 --- Kyllä mä nyt pelaan kuitenkin varman päälle ja otan jotain työkalua vähän mukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Jos välttämättä haluat ottaa jotain työkalua niin seuraavilla pääsee pitkälle:
- pihdit
- jakoavain
- sivuleikkurit
- ruuvarit (taltta+ristipää)
- puukko
- jeesusteippiä
- sähköjohtoa
- rautalankaa
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 8.06.2011 kello on 20:06 ---Jos välttämättä haluat ottaa jotain työkalua niin seuraavilla pääsee pitkälle:
- pihdit
- jakoavain
- sivuleikkurit
- ruuvarit (taltta+ristipää)
- puukko
- jeesusteippiä
- sähköjohtoa
- rautalankaa
--- Lainaus päättyy ---
99:rs antoikin jo kattavan listan mitä olisin itse ajatellut.Noista suurimman osan kattaa jo esim.http://www.juhansahko.net/verkkokauppa/product_details.php?p=380 tämä.Sotkamon Krp makso 5 €.Lisäksi kannattaa ottaa pari naisten 60 denin sukkahousua myös mukaan.
Mun mielestä sulla on nii tuore auto ettei pitäis olla hätiä mitiä.Varsinkaan kun kilometrejä ei ole tuon enempää.
Lisätään listaan vielä muuten pikaliima joka on auttanut monessa murheessa vuosien varrella.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska-k - 8.06.2011 kello on 15:40 ---Mukaan ei tarvitse muuta kuin rahapussi ja hyvää mieltä, kyseessähän on lähes uusi auto!Nestekaasupullon rakenne ja täyttömäärä ovat sellaisia, ettei tämän maailman helteillä ole mitään pelkoa. Paitsi jos on menossa tuonpuoleiseen ja sinne lämpimämpään paikkaan!
--- Lainaus päättyy ---
Heh...Keukeu ;D
Siellä ei taida nestekaasumyyjä juuri rikastua....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta