Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Mitä mukaan autonhakureissulle?

<< < (3/4) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  8.06.2011     kello on 20:06 ---Jos välttämättä haluat ottaa jotain työkalua niin seuraavilla pääsee pitkälle:

- pihdit
- jakoavain
- sivuleikkurit
- ruuvarit (taltta+ristipää)
- puukko
- jeesusteippiä
- sähköjohtoa
- rautalankaa

--- Lainaus päättyy ---

itse olen todennut ,et tuo jeesusteippi on maailman paras korjaussarja .. sil voi korjata mitä vaan ja jos ei voi niin sit ei korjaust tarvitakkaa ... :)

Vaeltaja:
Noin tuoreen auton lyhyellä siirtomatkalla ei tarvitse ottaa mukaan kuin normaalit taskukamat. Mukaan riittää ajokortti, Visa ja puhelin, jossa on hinauspalvelun numero muistissa. Sen vian, mitä pienillä käsityökaluilla pystyisi korjaamaan heti tien päällä, ei yleensä aiheuta matkan välitöntä keskeytymistä.

Jalmari:

--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja -  8.06.2011     kello on 22:31 ---Noin tuoreen auton lyhyellä siirtomatkalla ei tarvitse ottaa mukaan kuin normaalit taskukamat. Mukaan riittää ajokortti, Visa ja puhelin, jossa on hinauspalvelun numero muistissa. Sen vian, mitä pienillä käsityökaluilla pystyisi korjaamaan heti tien päällä, ei yleensä aiheuta matkan välitöntä keskeytymistä.

--- Lainaus päättyy ---
Kuulostaa aikalailla varmennuksen varmennukselta tuo työkalumäärä.
Sen verran positiivisella mielellä pitää mennä että ei ekallareissulla tarvit-
se vielä viritellä "jesseteippejä"  ;D
Itse lähdemme mamman kanssa autonvaihtoreissull e vain rahapussin kanssa jossa on
vähän kaikkea. Paljon kortteja ja vähän rahhaa. Ei muuten ole koskaan paljon ollutkaan.
Aina on auto tai matkailuväline kotiin ajettu.
Mutta ois voinu olla ongelmia. ;D ;D ;D

fortsonmies:
Lisään listaan Tiepalvelun puhelinnumero, siellä on apu lähellä, jos tarve yllättää.

jus66si:
Auto tuli turvallisesti uuteen kotiin.

Mutta tulipahan "saunottua". Meinaan pukkasi kyllä lämpimän päivän. Ja muksut olivat riemuissaan uudesta härvelistä. Helteestä huolimatta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View