Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Dometic B2200 käyttökokemuksia
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.03.2013 kello on 15:57 ---Sitä tossa oppi parikuukautta sit ottamaan vähän rennommin ja huumorinkukka on aina ollut mulla,ja otetaan rennosti nyt ja nautitaan elämästä kun sai uuden mahdollisuuden :D Ja lukekaa jotkut minun laittamat viestit hymyssä suin vain ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Net väittää, et jollei elämä muuta opeta niin hitaasti kävelemään ???
Vaan mitäs sinä noista välittämään? Mies joka elää jo jatkoajalla ;D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.03.2013 kello on 15:57 ---Sitä tossa oppi parikuukautta sit ottamaan vähän rennommin ja huumorinkukka on aina ollut mulla,ja otetaan rennosti nyt ja nautitaan elämästä kun sai uuden mahdollisuuden :D Ja lukekaa jotkut minun laittamat viestit hymyssä suin vain ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Luetaan luetaan.. :D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 12.03.2013 kello on 16:00 ---Net väittää, et jollei elämä muuta opeta niin hitaasti kävelemään ???
Vaan mitäs sinä noista välittämään? Mies joka elää jo jatkoajalla ;D
--- Lainaus päättyy ---
Näihän se menee ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta