Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Dometic B2200 käyttökokemuksia

<< < (5/5)

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.03.2013     kello on 15:57 ---Sitä tossa oppi parikuukautta sit ottamaan vähän rennommin ja huumorinkukka on aina ollut mulla,ja otetaan rennosti nyt ja nautitaan elämästä kun sai uuden mahdollisuuden :D Ja lukekaa jotkut minun laittamat viestit hymyssä suin vain ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Net väittää, et jollei elämä muuta opeta niin hitaasti kävelemään ???

Vaan mitäs sinä noista välittämään? Mies joka elää jo jatkoajalla ;D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.03.2013     kello on 15:57 ---Sitä tossa oppi parikuukautta sit ottamaan vähän rennommin ja huumorinkukka on aina ollut mulla,ja otetaan rennosti nyt ja nautitaan elämästä kun sai uuden mahdollisuuden :D Ja lukekaa jotkut minun laittamat viestit hymyssä suin vain ;) :D

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb Luetaan luetaan.. :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 12.03.2013     kello on 16:00 ---Net väittää, et jollei elämä muuta opeta niin hitaasti kävelemään ???

Vaan mitäs sinä noista välittämään? Mies joka elää jo jatkoajalla ;D

--- Lainaus päättyy ---
Näihän se menee ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View