Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Dometic B2200 käyttökokemuksia
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.06.2011 kello on 08:51 ---Puhallin pyörii koko ajan, luulin aluksi että se olisi kuin ilmalämpöpumput että sammuttaa koko laitteen mutta ei. Onko sitten niin että tuolla tavalla laite kuivattaa itsestään kosteuden paremmin, suositellaanhan autoissakin että ilmastointilaite sammutettaisiin käsin muutama minuutti ennen auton sammuttamista jottei bakteerikanta kasva kennostossa. Ja sama on myös noissa ilmalämpöpumpuissa, laitettaisiin pelkkä sisäilmankierto päälle sen jälkeen kun jäähdytystä ei tarvita.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla volvossa semmonen toiminto,kun käyttää ilmastointia,niin noin kymmen minuuttia siitä,kun masina sammutettu,niin lähtee ilmastoinnnin puhallus päälle ja sammutta sit noin 5min.. Elikkä kuivaa sen..
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.06.2011 kello on 10:16 ---Niin on kehittyneet, kuten Truman lämmitinkin. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mitä uutta :D Tehtaan puolesta kuulosuojaimet ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 12.03.2013 kello on 15:43 ---Mitä uutta :D Tehtaan puolesta kuulosuojaimet ;)
--- Lainaus päättyy ---
No Ristohan on nyt uuden vaunun tulleen kuumeen myötä perin hauskalla tuulella. :)
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 12.03.2013 kello on 15:46 ---No Ristohan on nyt uuden vaunun tulleen kuumeen myötä perin hauskalla tuulella. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ripa on kuin pikku poika hiekkalaatikolla nyt.. :P
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 12.03.2013 kello on 15:48 ---Ripa on kuin pikku poika hiekkalaatikolla nyt.. :P
--- Lainaus päättyy ---
Sitä tossa oppi parikuukautta sit ottamaan vähän rennommin ja huumorinkukka on aina ollut mulla,ja otetaan rennosti nyt ja nautitaan elämästä kun sai uuden mahdollisuuden :D Ja lukekaa jotkut minun laittamat viestit hymyssä suin vain ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta