Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Jokamiehenoikeus ja vaunun kanssa leiriytyminen
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 27.04.2016 kello on 19:52 ---Hyvä jos näin, laitatko pykälät näkösälle kun itse vain muistelin mitä kerrottu/kuullut ko. asiasta?
--- Lainaus päättyy ---
Olen lukenut leiriytyminen määritelmän joko leirintäoppaasta tai Karavaanarin abc lehtisestä, mutta yllättäin sitä ei tämänvuotisista löydy.
Tutkin paremmalla aikaa vanhoja julkaisuja.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.04.2016 kello on 20:44 ---Olen lukenut leiriytyminen määritelmän joko leirintäoppaasta tai Karavaanarin abc lehtisestä, mutta yllättäin sitä ei tämänvuotisista löydy.
Tutkin paremmalla aikaa vanhoja julkaisuja.
--- Lainaus päättyy ---
Ok, kiitos. Kiinnostanee varmaan muitakin kuin minua.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 27.04.2016 kello on 20:54 ---Ok, kiitos. Kiinnostanee varmaan muitakin kuin minua.
--- Lainaus päättyy ---
Viimevuotisen leirintäoppaan antia.
Mielestäni tukijalat on myös mainittu
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.04.2016 kello on 21:03 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Viimevuotisen leirintäoppaan antia.
Mielestäni tukijalat on myös mainittu
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tuossa ihan järkisyyt vaikuttaa. Jos vaunusta joutuu nostamaan jotain pihalle kun menee nukkumaan, ei se asiaa kiellä. Tukijalat on ok veivata meni sitten käymään vaunussa kahvitauolle tai vessaan.
Markiisit, etuteltat ym on selkeitä merkkejä leiristä. Yksittäinen tavara ei tee pysähdyksestä leirintää
retkeilijä:
Tämä ympäristöministeriö n opas on mielestäni monipuolinen ja lähes täydellinen ohjeisto.
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/38797/SY30_2012_Jokamiehenoikeudet.pdf?sequence=1
Luonnossa liikkuja ei tarvitse tarkempaa nippelitietoa 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta