Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Jokamiehenoikeus ja vaunun kanssa leiriytyminen
kaarina:
Nyt tässä on jotain mitä en ymmärrä. Mitä haluat minulle Rutiukko kertoa, mitä sellaista, mitä minä en juuri omassa viestissäni jo tuonut esille?
t.Kaarina
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 26.04.2016 kello on 21:49 ---Nyt tässä on jotain mitä en ymmärrä. Mitä haluat minulle Rutiukko kertoa, mitä sellaista, mitä minä en juuri omassa viestissäni jo tuonut esille?
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Ruutiukko kertoo tavan tehdä kyseenalaisesta? yöpymisestä laillisen vedoten väsymykseen, väsyneenä ei saa ajaa autoa lain mukaan.
kaarina:
Mutta minähän juuri kerroin sen olevan luvallista ja laillista, siksihän toin esille sen lainauksen ympäristö.fi sivuilta!
t.Kaarina
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 26.04.2016 kello on 22:09 ---Mutta minähän juuri kerroin sen olevan luvallista ja laillista, siksihän toin esille sen lainauksen ympäristö.fi sivuilta!
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Lainauksessa ei puhuttu väsymyksestä, tämä taas antaa oikeuden yöpyä liikenne lain? puitteissa. Yöpyminen tosiaan eroaa muistaakseni siten että autosta/vaunusta ei saa laittaa tukijalkoja alas eikä kalusteita ulos, jos näin tekee se on leiritymistä. Mikähän se on se kohtuuton haitta maanomistajalle?
99:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 26.04.2016 kello on 22:46 ---autosta/vaunusta ei saa laittaa tukijalkoja alas eikä kalusteita ulos, jos näin tekee se on leiritymistä.
--- Lainaus päättyy ---
Miten esim. retkituolin ottaminen takamuksen alle tekee hommasta leiriytymistä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta