Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Jokamiehenoikeus ja vaunun kanssa leiriytyminen

<< < (3/20) > >>

kaarina:
Nyt tässä on jotain mitä en ymmärrä. Mitä haluat minulle Rutiukko kertoa, mitä sellaista, mitä minä en juuri omassa viestissäni jo tuonut esille?

t.Kaarina

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 26.04.2016     kello on 21:49 ---Nyt tässä on jotain mitä en ymmärrä. Mitä haluat minulle Rutiukko kertoa, mitä sellaista, mitä minä en juuri omassa viestissäni jo tuonut esille?

t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---

Ruutiukko kertoo tavan tehdä kyseenalaisesta? yöpymisestä laillisen vedoten väsymykseen, väsyneenä ei saa ajaa autoa lain mukaan.

kaarina:
Mutta minähän juuri kerroin sen olevan luvallista ja laillista, siksihän toin esille sen lainauksen ympäristö.fi sivuilta!

t.Kaarina

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 26.04.2016     kello on 22:09 ---Mutta minähän juuri kerroin sen olevan luvallista ja laillista, siksihän toin esille sen lainauksen ympäristö.fi sivuilta!
t.Kaarina

--- Lainaus päättyy ---

Lainauksessa ei puhuttu väsymyksestä, tämä taas antaa oikeuden yöpyä liikenne lain? puitteissa. Yöpyminen tosiaan eroaa muistaakseni siten että autosta/vaunusta ei saa laittaa tukijalkoja alas eikä kalusteita ulos, jos näin tekee se on leiritymistä. Mikähän se on se kohtuuton haitta maanomistajalle?

99:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 26.04.2016     kello on 22:46 ---autosta/vaunusta ei saa laittaa tukijalkoja alas eikä kalusteita ulos, jos näin tekee se on leiritymistä.

--- Lainaus päättyy ---

Miten esim. retkituolin ottaminen takamuksen alle tekee hommasta leiriytymistä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View