Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
HarriOlavi:
Menee hieman asian viereen, mutta käynee synonyymina.(?)
Kysyin ABC:n "pääkallopaikalta" (E-maililla) saanko vastaavat alennukset Eesti Caravan Klub'in kortilla kuin SFC-jäsenet?
Vastaus: Jokainen ABC määrittelee asian itse. ABC:n hallituksen tai jonkun vastaavan instanssin suositus on ollut että alennukset kuuluisivat myös esille tulleelle klub'ille.
Itse asiassa minulle on aivan sama tuli alennuksia tai ei, mutta kiinnosti ABC:n kanta joten asialle täytyi tehdä jotain, kysyä. ;)
Turhan Höpöttäjä:
Mittee työ poejat sinne apsille. ::) ;)
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.06.2016 kello on 17:16 ---Mittee työ poejat sinne apsille. ::) ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tässä poijjaat vähän puskan mallia. Norjassa
Vaeltaja:
Monilla ABC asemilla näyttää olevan P-paikoilla 2 tunnin rajoitus pysäköinnissä ympäri vuorokauden, niilläkin asemilla mitkä sulkeutuvat klo 24. Näyttää rekat valtaavan vähän kauenpana ovista olevat henkilöautopaikat illasta alkaen. Parkkiruuru riviin poikittain pysäköity rekka varaa vähintään 15 ruurua kerralla alleen.
Tähän mennessä on ainoastaan Juvan ABC:n karavaanipaikoilla osunut kyltti silmiini, jossa kehoitettiin hakemaan pysäköimiseen lupalappu huoltamon kassalta. Maksussa kyltissä ei ollut mitään mainintaa. Kemssan tyhjennyksessä ei ole vielä tullut eteeni yhtään paikkaa, joissa olisi paikan entisestä käytännöstä poikettu.
Joku kirjoitti, että Porin Tikkulassa olisi otettu käyttöön 5€ tyhjennysmaksu. Onko muita vastaavia paikkoja kenelläkään tiedossa?
joo o:
Limingan Tupoksen ABC :llä kysyin saako parkkialueella asuntovaunussa yöpyä maksutta, niin vastaus oli, että kyllä saa.
Otin kuitenkin ABC :n takaa sähköpaikan joka maksoi 4,20 € / vuorokausi. (avaimesta otetaan 10 € pantti minkä saa takaisin kun luovuttaa avaimen)
Läheisen tien liikenne ja alueen kymmenet lähtevät ja tulevat rekat kyllä häiritsee yöunia. Eli korvatulpat mukaan :)
Melusta huolimatta tälläkin viikolla paikat oli iltaisin lähes täynnä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta