Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 2.05.2016 kello on 00:16 ---Joskus hotelli/muu majoitus on samassa hintaluokassa kuin camping ja käytössä on esim. oma sauna, takka ja 80neliötä yms.
Kokeilkaapa esim. Levillä kesällä. Matkakulkine saa seistä pihalla parkkipaikalla. (sähkötolpassa, tosin ainakin viimeksi pätki sähköä)
--- Lainaus päättyy ---
Tää on niin hyvä idea ettei kerrota sitä muille, shhhh.
Siinä saa vesiasiansa kuntoon ja parhaassa tapauksessa pyykit pestyä, saunomisen ohella.
Jgahpir:
Jos tämä jäi epäselväksi muillekin kuin minulle niin näin on:
"ABC-matkaparkissa yöpyminen on aina luvallista, josta peritään maksu, lisäksi septi ja -sähköpalveluista perimme kustannusperusteise n käyttömaksun.
Korostan, että ABC-asemilla yöpyminen on edelleen maksutonta ns. autojen yleisella P-aluella.
Ystävällisin terveisin, Mauno Rantala ABC-ketjuohjaus"
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 13.06.2016 kello on 22:45 ---Korostan, että ABC-asemilla yöpyminen on edelleen maksutonta ns. autojen yleisella P-aluella.
Ystävällisin terveisin, Mauno Rantala ABC-ketjuohjaus"
--- Lainaus päättyy ---
Tuo riittäisi aika pitkälle mulle, sikäli kuin siellä on pakollinen tarve yöpyä. Ainakin Salon ABC:llä on aikarajoitus, kiekkovelvoite ja yksityinen pysäköinnin valvoja.
Onko tästä luvasta saatu joku kirjallisessa muodossa oleva vastike.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.06.2016 kello on 07:34 ---Tuo riittäisi aika pitkälle mulle, sikäli kuin siellä on pakollinen tarve yöpyä. Ainakin Salon ABC:llä on aikarajoitus, kiekkovelvoite ja yksityinen pysäköinnin valvoja.
Onko tästä luvasta saatu joku kirjallisessa muodossa oleva vastike.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä tämä ihan suora lainaus on sähköpostista, kun kysyin näistä maksullisista ja maksuttomista paikoista. Näyttää siltä että ketjuohjausosasto ei tunne ihan kaikkia käytäntöjä. Onkohan monessa muussa paikassa aikarajoitteita?
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 14.06.2016 kello on 10:02 --- Onkohan monessa muussa paikassa aikarajoitteita?
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin Pitkälahti Kuopiossa ja Vaajakoski Jyväskylässä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta