Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....

<< < (48/63) > >>

K.E.V:
Eikä myöskään "eroan sfc:stä" , ei tartte lupaa, eikä ole ilmoitusvelvollisuu tta kenellekään (orgiin), ei edes sfc:lle kuten 88k5 jo sanoi :D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.04.2016     kello on 16:31 ---Eikä myöskään "eroan sfc:stä" , ei tartte lupaa, eikä ole ilmoitusvelvollisuu tta kenellekään (orgiin), ei edes sfc:lle kuten 88k5 jo sanoi :D

--- Lainaus päättyy ---
No mä en tiennyt tai hoksannut tuota....

Laskun maksamatta kai se eroaminen tapahtuu yhtälailla. Mulla on vain sellainen pakkomielle, että kaikki laskut pitää maksaa, tai ainakin selvittää.  :)

K.E.V:
Samoin ,tuo menee kyllä noinkin. Itse kyllä hoitaisin sähköpostilla ilmoituksen, tuoltakin.

Wiki:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.04.2016     kello on 16:47 ---No mä en tiennyt tai hoksannut tuota....

Laskun maksamatta kai se eroaminen tapahtuu yhtälailla. Mulla on vain sellainen pakkomielle, että kaikki laskut pitää maksaa, tai ainakin selvittää.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Jos haluaa erota yhdistyksestä pitää erosta (yhdistyslain mukaan) ilmoittaa yhdistyksen kokouksessa tai yhdistyksen hallitukselle kirjallisesti, esim. sähköpostilla tai esim. SFC:n tapauksessa järjestön  nettisivuilla olevalla lomakkeella.

Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole sama asia kuin eroaminen. Mutta yhdistys voi erottaa sellaisen jäsenen,  joka ei ole maksanut jäsenmaksuaan. Erottaminen tapahtuu usein vasta vuoden tai kahden kuluttua tällaisessa tapauksessa.

SFC:n Nettilomake:
https://karavaanarit-fi.directo.fi/jasenyys/  muuta tietojasi -kohdasta löytyy lomake, jolla voi muuttaa jäsenen tietoja ja erota SFC:stä.
Tuota lomaketta voi käyttää vain jäsen, joka on rekisteröitynyt SFC:n jäsensivuille.

Viime yö tuli nukuttua retkeilyautossa Alajärvellä hotellin pihassa ja maksoimme 5€ sähköstä muuta maksua ei mennyt. Toki olimme hotellin ravintolassa asiakkaina 17-24 välisen ajan juhlimassa syntymäpäiviä nauattien hyvästä ruuasta ja viinistä.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.04.2016     kello on 16:47 ---No mä en tiennyt tai hoksannut tuota....

--- Lainaus päättyy ---

Ei ihan noinkaan helposti. Me erottiin joskus yli 20v sitten ja esim. lehti ja muu posti, myös jäsenkortti ja lasku tuli muutaman vuoden. Ei tietty noita maksettu.
Muutaman puhelinsoiton se vaati että saimme vahvistettua eromme. Yhdistyksen etu voi olla että jäsenmäärä pidetään näennäisesti korkeana. Muistaakseni joku muu valitti aiheesta itsensä kohdalla tällä foorumilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View