Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Varsinainen uudistus ABC-matkaparkeille.....

<< < (47/63) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 24.04.2016     kello on 13:57 -----> Homma hoidettu, jäsenyys päättyy nykyisen maksukauden päättyessä. Jaloillaan äänestäminen on ilmeisesti ainoa tapa....
(eikös sfc ollut huolissaan kun järjestäytymättömie n karavaanarien määrä on lisääntynyt   :laugh: )

--- Lainaus päättyy ---
Katoppa ettei käy niin kuin mulle....

Jäsenyys piti päättyä maksukauden päättyessä, mutta löivätkin välittömästi jäsenyyden poikki.... :)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.04.2016     kello on 14:08 ---Katoppa ettei käy niin kuin mulle....

Jäsenyys piti päättyä maksukauden päättyessä, mutta löivätkin välittömästi jäsenyyden poikki.... :)

--- Lainaus päättyy ---
Jätin maksamatta tämän vuoden maksun Thumb

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 24.04.2016     kello on 14:50 --- Jätin maksamatta tämän vuoden maksun Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Minä taas tulen jättämään (suom. kielestä puuttuva futuuri :D), mutta elokuu menee 2015 maksulla vielä - eli kesäreisuiksi riittää.. uusimatta jos jätän..

Eikä siinä - jatkaahan voi vanhalla numerolla, ettei se mihinkään katoa - tyyliin koska vaan  ;)
Mulla musta S-kortti (Business ? = ex. S-manage), ja se vihreäkin - Vapun jälkeen kokeilen, joko matkaparkin hinta räjähtänyt.. pöytälaatikkon viskaan molemmat muovit, jos on  :P

K.E.V:
Lupaan etten edelleenkään yövy ABC:llä , pyrin muutenkin välttämään niitä. St1 jne halvemmat löpöt. Ja en omaa S-korttia.
Lupaan kuulua SFC:hen ja kun kohdalle sattuu käydä yöpymässä niissä. Toki järvenrannat niemet ja notkelmat käy myös ilman mitään aluetta.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 24.04.2016     kello on 15:45 ---Lupaan etten edelleenkään yövy ABC:llä , pyrin muutenkin välttämään niitä. St1 jne halvemmat löpöt. Ja en omaa S-korttia.
Lupaan kuulua SFC:hen ja kun kohdalle sattuu käydä yöpymässä niissä. Toki järvenrannat niemet ja notkelmat käy myös ilman mitään aluetta.

--- Lainaus päättyy ---
Ei kai noihin mitään lupaa tarvita..... :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View