Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Dethleffs C'Go 495 QSK

<< < (45/62) > >>

jiikoo:
Se femmassa oleva aisini on oppivaa sorttia, eli älä nyt ihmettele sen vaihtamisia jollain lyhyellä siirrolla.

Ja sinänsä sillä kannattaa vetää keppi manuaaliasennossa, turbiinilukko on silloin normaalilla kierrosalueella aina lukossa. Muutenkin se loota on niin kamalan herkkä vaihtamaan pienemmälle...

Vaunu näyttää hienolta!

Tuolla blogissasi ei vaan kuvat näy ainakaan mulle.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo - 16.05.2016     kello on 09:58 ---Ja sinänsä sillä kannattaa vetää keppi manuaaliasennossa, turbiinilukko on silloin normaalilla kierrosalueella aina lukossa. Muutenkin se loota on niin kamalan herkkä vaihtamaan pienemmälle...

--- Lainaus päättyy ---

Mä luulen kanssa että tuo askin aut.asento on nyt vaunun kanssa jo kokeiltu ja jatkossa mennään man.asennolla, reissunopeudessakin 5. lukittuna jotta ei suotta 6 rupea sinne arpomaan ja taas luistattelemaan, öljyjä lämmittelemään 8)

--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo - 16.05.2016     kello on 09:58 ---Tuolla blogissasi ei vaan kuvat näy ainakaan mulle.

--- Lainaus päättyy ---

Mikäköhän siinä on, sillä juuri testasin Chrome, Firefox, IE ja Edge, kaikilla toimi ihan OK. Jopa kännykän (Samsung Galaxy S5 Mini) natiivi-selain näytti kaiken ihan OK ???

jiikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 16.05.2016     kello on 10:22 ---Mikäköhän siinä on, sillä juuri testasin Chrome, Firefox, IE ja Edge, kaikilla toimi ihan OK. Jopa kännykän (Samsung Galaxy S5 Mini) natiivi-selain näytti kaiken ihan OK ???

--- Lainaus päättyy ---

No nyt ne näkyykin. En tiedä missä oli vika. Voi olla täälläkin päässä kun toi työnantajan verkko välillä stoppaa vaikka mitä.

HiTec:
Nyt on vaunua käyty läpi tässä pari pv, testattu niin sähköt kuin kaasutkin ja kaikki pelaa, kuten uudessa pitäisikin Thumb

Myös paripetiä tuli testattua 5min miettimistauolla ja onhan tuo pikkasen jotain muuta kuin mitä oli Millerin makuutilat, nyt ei "alkovin" kattokaan ahista :D

Alan:
Olispa tuo mukava nähdä livenä (onko missään liikkeessä Suomessa, ei varmaan?).

Tiiä vaikka tosiaan joskus tuollaisen tai ainakin melko lähelle. Saattaa olla jonain päivänä veturiksi sopiva autokin talossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View