Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akusta asiaa

<< < (12/26) > >>

Alan:
Eiköhän se ole osoitettava liikkeen se, että olen väärinkäyttänyt. Vaan enpä niin tee, sillä nuo entisetkin kesti aika kauan.

HiTec:
Omalla kokemuksella kesällä prätkään Vartan joku Ultimate-Hyyper -akku 11v wanhan Yuasan tilalle ja tuo Varta kesti karvaa vaille vuoden, keväällä ei tuolla patterilla tehnyt enää mitään => takuuseen uusi samanlainen tuli mukisemati. No tuo yksilöpä oli vielä saman suven aikana sippi >:(

Tässä vaiheessa oli tuo 1. akun 1v takuu siis jo umpeutunut ja jaksanut lähteä tuosta 2. enää kitisemään, joten hommasin liikkeestä halvimman mahdollisen mikälie perinteisen litkuakun ja tuolla sitten mentiinkin ongelmitta ne muutamat vuodet mitä tuo pyörä mulla vielä oli. Eli pyörässä itsessään ei vikaa ollut, nuo Vartat ei vain sen kanssa toimeen tulleet ???

kalavaanari:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  3.05.2016     kello on 22:08 ---Eiköhän se ole osoitettava liikkeen se, että olen väärinkäyttänyt. Vaan enpä niin tee, sillä nuo entisetkin kesti aika kauan.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin.
Muistakaa myös että kuittia ette tarvitse, sekin on liikkeen vastuulla. Kuitti vain helpottaa ja nopeuttaa käsittelyä.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kalavaanari -  4.05.2016     kello on 14:26 ---Juuri näin.
Muistakaa myös että kuittia ette tarvitse, sekin on liikkeen vastuulla. Kuitti vain helpottaa ja nopeuttaa käsittelyä.

--- Lainaus päättyy ---
Onko noin....?

Aika monesti sanotaan, että kuitti toimii takuutodistuksena.

kipa76:
tarviiko tämä akku sitä huohotus letkua ulos? http://www.motonet.fi/fi/tuote/900102/Sznajder-Marine-100Ah-veneakku-P350xL175xK190--
tuossa ainaki lukee että suljettu...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View