Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Akusta asiaa
Alan:
Bilteman tasan samankokoiset 95 Ah AGM:t nyt vaihdettu 90 Ah Exidien (1/2009) tilalle. Selvästi kevyemmät kyllä ovat.
Muistakkaan, koska olisi joku hanke mennyt niin sujuvasti kuin tämä. Pölytkin pyyhin. ;D
Jos jollakulla on parempi idea starttiakusta kuin yllä mainitsemani Bosch, niin ideoita vastaanotetaan.
MCL:
Yuasa on tähän saakka ollut omassa käytössäni ongelmattomin akkumerkki.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 2.05.2016 kello on 21:47 ---Bilteman tasan samankokoiset 95 Ah AGM:t nyt vaihdettu 90 Ah Exidien (1/2009) tilalle. Selvästi kevyemmät kyllä ovat.
Muistakkaan, koska olisi joku hanke mennyt niin sujuvasti kuin tämä. Pölytkin pyyhin. ;D
Jos jollakulla on parempi idea starttiakusta kuin yllä mainitsemani Bosch, niin ideoita vastaanotetaan.
--- Lainaus päättyy ---
Exide 95Ah AGM oli Akkumestareilla 185€, varmaan samoja hintoja luin bilteme. Minulla on kyllä parhaat kokemukset Exidestä niistä akuista mitkä olen alusta pitäen tuhonnut itse. ;)
Alan:
Bilteman oli kalliimpi, 198,-. Ostin, koska 4 vuoden takuu.
Jgahpir:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.05.2016 kello on 18:35 ---Bilteman oli kalliimpi, 198,-. Ostin, koska 4 vuoden takuu.
--- Lainaus päättyy ---
Takuu onkin näissä mielenkiintoinen. Miten se liikkeessä todetaan, jos jätät akun talveksi tyhjilleen ja keväällä se on tuhon oma, Mitä mahtaa korvata.
Muistaakseni Exide oli kaksi vuotta, mutta kyllä minun vapaa ajan käyttö on niin raakaa, ettei nytkään ole yhtään kunnollista kaksivuotiasta akkua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta