Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton kesärenkaat, suosituksia?

<< < (13/15) > >>

Punkampperi:
Hankook Vantra LT:hen olen ollut tyytyväinen. Pehmosempi ajotuntuma verrattuna camper-huippumerkkeihin vaikka pidän viiden baarin painetta (max. paine 4,5 bar) joka nurkassa. Eikä tunne uria asfaltissa.
Tämä koossa 215/70-15 ja 2001 Ducatossa.

kalavaanari:

--- Lainaus käyttäjältä: Loppis -  3.05.2016     kello on 09:31 ---Onko kokemuksia Point-S ketjun myymästä SummerStar renkaasta?  Olis aika edukas verrattuna esim Micheliniin

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on ollut Renaultissa alla  225/65R16 Poin-S SummerStarit viimekesän, eli n. 10 000km ja nyt tälle kesälle 1000km verran. Ihan hyvän tuntuinen rengas. Tosin mihinkään en voi verrata koska en ole ko. autoa muilla kesärenkailla ajanut.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Punkampperi - 10.05.2016     kello on 10:12 ---Hankook Vantra LT:hen olen ollut tyytyväinen. Pehmosempi ajotuntuma verrattuna camper-huippumerkkeihin vaikka pidän viiden baarin painetta (max. paine 4,5 bar) joka nurkassa. Eikä tunne uria asfaltissa.
Tämä koossa 215/70-15 ja 2001 Ducatossa.

--- Lainaus päättyy ---

Miksi ylität valmistajan ilmoittaman max paineen?

Punkampperi:
Auto rullaa kevyemmin eikä puolen baarin poisto tunnu juurikaan vaikuttavan muuhun kuin korkeintaan rieselmittariin.
1.9 td ottaa marssivauhdissa 15-16l/100km.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Punkampperi - 11.05.2016     kello on 08:29 ---1.9 td ottaa marssivauhdissa 15-16l/100km.

--- Lainaus päättyy ---

:o  Onko sulla vuoto jossakin??   :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View