Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton kesärenkaat, suosituksia?
Punkampperi:
Hankook Vantra LT:hen olen ollut tyytyväinen. Pehmosempi ajotuntuma verrattuna camper-huippumerkkeihin vaikka pidän viiden baarin painetta (max. paine 4,5 bar) joka nurkassa. Eikä tunne uria asfaltissa.
Tämä koossa 215/70-15 ja 2001 Ducatossa.
kalavaanari:
--- Lainaus käyttäjältä: Loppis - 3.05.2016 kello on 09:31 ---Onko kokemuksia Point-S ketjun myymästä SummerStar renkaasta? Olis aika edukas verrattuna esim Micheliniin
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on ollut Renaultissa alla 225/65R16 Poin-S SummerStarit viimekesän, eli n. 10 000km ja nyt tälle kesälle 1000km verran. Ihan hyvän tuntuinen rengas. Tosin mihinkään en voi verrata koska en ole ko. autoa muilla kesärenkailla ajanut.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Punkampperi - 10.05.2016 kello on 10:12 ---Hankook Vantra LT:hen olen ollut tyytyväinen. Pehmosempi ajotuntuma verrattuna camper-huippumerkkeihin vaikka pidän viiden baarin painetta (max. paine 4,5 bar) joka nurkassa. Eikä tunne uria asfaltissa.
Tämä koossa 215/70-15 ja 2001 Ducatossa.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi ylität valmistajan ilmoittaman max paineen?
Punkampperi:
Auto rullaa kevyemmin eikä puolen baarin poisto tunnu juurikaan vaikuttavan muuhun kuin korkeintaan rieselmittariin.
1.9 td ottaa marssivauhdissa 15-16l/100km.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Punkampperi - 11.05.2016 kello on 08:29 ---1.9 td ottaa marssivauhdissa 15-16l/100km.
--- Lainaus päättyy ---
:o Onko sulla vuoto jossakin?? :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta