Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuauton kesärenkaat, suosituksia?

<< < (12/15) > >>

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 18.04.2016     kello on 09:59 ---Mistähän tuon suurimman rakenteellisen nopeuden selvittää? Mun auton rekisteripapereista ei sitä ole merkitty. Onkohan muuten asuntoautoja yli 160km/h nopeudelle valmistettu Eu alueella. :o

--- Lainaus päättyy ---
Ks. rek.otteesta rengasmaininta: Li-numeron perässä kirjain - mulla R = 170 km/h.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.04.2016     kello on 10:04 ---Ks. rek.otteesta rengasmaininta: Li-numeron perässä kirjain - mulla R = 170 km/h.

--- Lainaus päättyy ---
Sieltähän tuo selvisi.R siellä näkyy olevan eli 170 km/h. Aina tulee uutta. Ei taida aivan joka Suomen poliisikaan tietää asiaa.  :-X

kimi:
Tänään vaihdoin kesärenkaat autoon.
Eteen tuli Kiinalaiset Good Ride renkaat jotka tuli minulle talvirengaskaupan yhteydessä hiukan ajettuina. Saa nähdä korvaanko nuo joillakin toisilla vai jäävätkö käyttöön.
Max sallittu paine 69 psi / 4,8 bar ja kantavuusluokka 113 / 1150kg Renkaan koko 215/75 - 16

Todellinen matkapaino edessä alle 700kg/ rengas.

Taakse Michelinin Agilis

Kantavuusluokalle 115 / 1215kg on ilmoitettu 65psi / 4,5 bar  renkaan koko 235/ 65 -16

Todellinen matkapaino takana alle 1100kg.

Nyt pitää hakea sopiva ja tasapainoinen käytettävä paine noille. Tällä hetkellä 4,4 takana ja edessä 4,3 ja noilla auto oli vakaa ajettava. Hienosäätöä varmasti pitää tehdä ja takapaineet voi laskea hiukan tuosta.

Loppis:
Onko kokemuksia Point-S ketjun myymästä SummerStar renkaasta?  Olis aika edukas verrattuna esim Micheliniin

Pena10:
Käväisin hankkimassa vaunuun seuraavat: 
ATLAS
GREEN VAN
185/ R14 8PR 102Q   
Ajoneuvo: Pakettiauto

Nimittäin Dusterin Suv kesärenkaat ovat samaa merkkiä ja ovat olleet hyvät.

https://www.rengaskaupat.fi/renkaat/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View