Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton kesärenkaat, suosituksia?
takapiru:
Michelinin Agilikset saa hintahaitarilla 740-790, siis 4 kpl, Contin Vanco2 kiekot 750, kun taas esim Hancookit saa jo 580! Halpiksia vielä halvemmalla!
Onko Agilikset niin paljon paremmat esim märällä kuin hinta antaa ymmärtää?
kimi:
Paremmat?.
Tuskin normi asautoilulla ajetaan tavalla jossa ominaisuudet tulee käyttöön tappiin asti.
Minulla valintaan vaikutti hyvät kokemukset Michelinin renkaista muissa autoissa ja taattu saatavuus koko euroopassa. Mukavat ajaa kaikissa ovat olleet
Bridgestoneja vaimolla ollut pakuissa ja ne ei mielestäni olleet mielyttäviä ajaa. Pikkuautossa Hankookin kesärenkaat ja pahaa sanottavaa niistäkään ei ole.
Varmasti millä vaan renkaalla pärjää ja jokainen arvostaa eri asioita.
Aakku:
Mulla on nykyisin halvat Goodriden renkaat pakussa ja retkuiluatossa....
Kokeilin ensin pakussa yhden kierroksen ja nyt on toinen kierros menossa. Rohkenin hankkia sellaiset sitten retkuiluautonkin alle. Mielestäni hiljaiset ja hyvät ajettavat. Kulutuskestävyyskin ihan ok. Goodride on ymmärtääkseni hyvässä maineessa juuri pakurenkaissa. Henkilöautopuolella kaiketi ei taso ole ihan samaa ominaisuuksiltaan. Hinnan kun vielä ottaa huomioon, niin en kovin huonoksi ostokseksi haukkuisi
Aikaisemmin oli Micheliniä ja Nokialaista. Michelin kului vauhdilla loppuun, mutta Nokialainen oli ihan ok. Surkeimmat ovat olleet Fulda pakurenkaat, joista kolmesta petti runko ennen aikojaan.
aaoulusta:
Hankook vantra! suosi suomalaista käytä aasialaista
88k5:
Minun valintani oli pari vuotta sitten Conti VanContact100 kun hain jäykempää/kantavempaa rengasta alkoviauton kapeisiin etupyöriin, edelliset oli Hankook RA08. Näistä syistä;
http://www.continental-tires.com/car/tires/van/summer-van/contivancontact100
Renkaat tuli ajoon, eikä paikallaoloon (Camperit). Paineet laskin 4.5 bariin..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta