Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 6002i projekti kuivaksi

<< < (91/111) > >>

Joko:
Jep lasikuitua on koppa että kestää sen siihenkin laittaa mut kun ei ikinä tiiä jos haluaa sen teltta lämppärin syksyksi niin olispahan sitten sillekin tavallaan samalla toi sama rasia. Itse kun tekis koko homman niin kustannukset pysyi noin satkussa

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  5.07.2017     kello on 13:55 ---Olen miettinyt kaasun ulosotto rasian asentamista. Käviskö se laittaa tästä jakotukilta mikä löytyy keittiön kaapista

Rasian saan kyllä itse kylkeen mutta putken teko tuolta tukilta rasialle on varmaan muiden hommaa. Matka tuosta seinään on noin 30cm että tekeeköhän ne sen metalliputkella vai kumiletkulla ja siihen tukkiin sekä rasiaan sopivat liittimet päihin? Tuo ylimääräinen lähtö on varmaan alkuperäistä kaasu-uunia varten

--- Lainaus päättyy ---

Kannattanee kuitenkin muistella, miltä osin kaasulaiteasennukse t ovat luvanvaraisia?

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu -  5.07.2017     kello on 17:48 ---
Kannattanee kuitenkin muistella, miltä osin kaasulaiteasennukse t ovat luvanvaraisia?

--- Lainaus päättyy ---
Voidaan muistella mutta mistäs ihmeestä näistä vanhoista tietää onko puoletkaan nykyisistä asennuksistakaan "ammattilaisen" tekemiä. Mutta kyllä minä sen rasian saan ainakin iskeä seinään voi olla helpompi teettää se putki caravan palvelulla niin ei tarvitse trhaa ostaa putkea itselle ja metsästää ympäri pitäjää sopivia osia. Saavat samalla koeponnistaa sitten järjestelmän.

mjo33400:
Kyllä sinä voit tehdä kaiken itsekkin, laitat sitten luvan omaavan asentajan kiristämään ne helmiliittimet. :)

K.E.V:
Noinhan ne voi tehdä. Laitat kupariputkea. Polarissakin on kaikki kaasuputket kuparia, ei ruostu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View