Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 6002i projekti kuivaksi

<< < (90/111) > >>

Joko:
Olen miettinyt kaasun ulosotto rasian asentamista. Käviskö se laittaa tästä jakotukilta mikä löytyy keittiön kaapista?

Rasian saan kyllä itse kylkeen mutta putken teko tuolta tukilta rasialle on varmaan muiden hommaa. Matka tuosta seinään on noin 30cm että tekeeköhän ne sen metalliputkella vai kumiletkulla ja siihen tukkiin sekä rasiaan sopivat liittimet päihin? Tuo ylimääräinen lähtö on varmaan alkuperäistä kaasu-uunia varten

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  5.07.2017     kello on 13:55 ---Olen miettinyt kaasun ulosotto rasian asentamista. Käviskö se laittaa tästä jakotukilta mikä löytyy keittiön kaapista?

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Rasian saan kyllä itse kylkeen mutta putken teko tuolta tukilta rasialle on varmaan muiden hommaa. Matka tuosta seinään on noin 30cm että tekeeköhän ne sen metalliputkella vai kumiletkulla ja siihen tukkiin sekä rasiaan sopivat liittimet päihin? Tuo ylimääräinen lähtö on varmaan alkuperäistä kaasu-uunia varten

--- Lainaus päättyy ---

Kaippa se tuostakin onnistuu - pitäisi ymmärtääkseni olla metalliputkella, kun kiinteä asennus ja menee seinän läpi.

Velipojan -06 soliferissa on laitettu kaasun ulosotto ilman rasiaa etukoteloon. Haaroitus ja päässä samanlainen sulku + pikaliitin. Grillin letkun saa sinne etukopan lattiassa olevan reiän kautta.  Tuon etu on siinä ettei tule seinään kylmää reikää. Etukopan kylki ei taida kestää rasian asennusta. 
Meillä on rasia etukopan kyljessä, mutta se on samaa seinää kuin koko kylki.

Joko:
Ajattelin sitä siksi tuohon keittiön kohdalle että saisi syksyllä teltta lämmittimen samasta rasiasta. Onhan jääkaapin ja liedenki viimeinen 20-30cm sitä kumiletkua kaiketi tärinän vuoksi? Mut käyn Teuvan caravanpalvelulta hakees rasian niin ne varmaan sitten kertoo kuinka se pitää tehdä. Sama se on tehdä putkiukset sielä saavat samalla sitten senjälkeen tehdä koeponnistuksen

-------:
No kuparikaasuputkella tukin päästä. Oikeanlaisen helmen, tukiholkin molempiinpäihin tarvitset ja muutaman letkukiinnikkeen. Butyylimassa tuubi Bostic. Eikä mitään metalliputkea mielellään, koska ruostuu..

-------:
[quote author=Ossi66 link=topic=16260.msg376931#msg376931 date=1499.

Velipojan -06 soliferissa on laitettu kaasun ulosotto ilman rasiaa etukoteloon. Haaroitus ja päässä samanlainen sulku + pikaliitin. Grillin letkun saa sinne etukopan lattiassa olevan reiän kautta.  Tuon etu on siinä ettei tule seinään kylmää reikää. Etukopan kylki ei taida kestää rasian asennusta. 
Meillä on rasia etukopan kyljessä, mutta se on samaa seinää kuin koko kylki.
[/quote]

No onhan sulla kattoluukut. Kyllä mulla kesti etukoppaan laittaa kaasun ulostuloluukulla. Soliferissahan lasikuitua koppa ainakin Suomessa valmistetuissa kuten tässä ruotsalaisessa myös. Itselläni on veden ulosotto ja kaasunulosotto kyljessä no ropleema

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View