Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 6002i projekti kuivaksi
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 19.08.2016 kello on 22:20 ---Voithan tietysti alkaa minua opettamaan näissä asioissa, en ookkaan kun n 43v sähkötouhuja tehnyt, oon tietysti jo eläkeukko mutta se on ku polkupyörällä
Ajo, ei sit!ä unoha koskaan mut ei pahalla, en sitä tarkota
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä että kipinämiehiä riittää. Mutta miksei teillä opetettu mikä on vikavirtasuoja ;D
mike:
Eihän siihen aikaan ollu sellasia!
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Valkoinenkuolema - 19.08.2016 kello on 16:42 ---Täytyy sanoa että urotyön olet tehnyt ja ensimmäinen reissu varmasti maistuu aika makoisalta. Pitäkää lystiä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
--- Lainaus päättyy ---
Kiitti Thumb huomenna vaihtuu seuraava kohde sfc kuninkaanlähde. Kyllä hyvältä maistuu vaikka joltain osin projekti on hieman kesken vielä. Telkkari olis kun ehtis seinätelineen vielä käydä ostamassa yms
Joko:
30 000 lukukertaa meni just rikki, tästä on hyvä jatkaa. Ens viikko menee reissatessa ja sitten seuraavalla viikolla olis ohjelmassa ulkopuolen siistimistä vielä mm. Katon pesu ja vahaus koko vaunulle ja ikkunoiden vieressä olevien ruskeiden muoviritilöiden vaihtoa ehjiin. Havaintoja: Primus toimii kuin ajatus,viimeyönä oli vain 10 astetta lämmintä pihalla. Itse olin hääjuhlissa kun emäntä kehui että lämmöt sais laittaa päälle. 15 min niin sisälämpötila nousi 2 astetta ja vaunussa muutenkin tosi tasainen tuo lämpö. Jääkaappi kylmenee hyvin ja syttyy helposti. Tilat meille sopivat ja sisällä tuoksuu "uudelle".
Haapaniemen Paroni:
Hienoa työtä olet olet tehnyt ja hyvä,kun kaikki toimii Thumb Hyvää ja turvallista reissua Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta