Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 6002i projekti kuivaksi

<< < (63/111) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 19.08.2016     kello on 15:04 ---Mitä väliä, laukee mikä laukeaa oikosulku siellä on

--- Lainaus päättyy ---

Paljonkin väliä. Oikusulusta laukeaa sulake, yleensä vikavirtasuoja ei laukea. Kun taas maavuodossa juuri toisinpäin. Oikosulussa sama virta kulkee nollan ja vaiheen välillä ja summa 0 jota nimenomaan vikavirtasuoja haistelee.

am1958:
Voithan tietysti alkaa minua opettamaan näissä asioissa, en ookkaan kun n 43v sähkötouhuja tehnyt, oon tietysti jo eläkeukko mutta se on ku polkupyörällä
Ajo, ei sit!ä unoha koskaan mut ei pahalla, en sitä tarkota

Alan:
Taitaa olla useampi sähköukko meillä täällä, ja osa on hyvin syvällisesti karavaanarivehkeisi in perehtynyttä.

Hyvä näin, mutta yritetään ratkoa ongelmia eikä aleta turhanaikaisia vääntämään.

am1958:
Eiks oo hyvä vain ammattimiehiä joka lähtöön

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: am1958 - 19.08.2016     kello on 22:20 ---Voithan tietysti alkaa minua opettamaan näissä asioissa, en ookkaan kun n 43v sähkötouhuja tehnyt, oon tietysti jo eläkeukko mutta se on ku polkupyörällä
Ajo, ei sit!ä unoha koskaan mut ei pahalla, en sitä tarkota

--- Lainaus päättyy ---
Vedit pitemmän korren  :). Mulla vain 3v ammattikoulu paksuvirtapuolella ja alle 30v työkokemusta alalla. Pienemmät ja hienommat (eletroniikka) sähköhommat annan suosiolla toisille jotka ovat perehtyneet niihin. Ei voi kuin ihailla tälläkin palstalla useampiakin joilta itsekkin saanut apua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View