Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Arvaus-ja ehdotusleikki.

<< < (3/4) > >>

Pekka:
LähiTapiola. Arvaus.

HarriOlavi:

Sama yhtiö kuin Konginkankaan tapauksessa......

HarriOlavi:

Mm, mietiskellyt valitusta seuraavaan oikeusasteeseen, eli Vakuutusoikeuteen.  Thumb

Eilen sain Tapaturma-asioiden muutoksenhakulautak unnan yhden lauseen virheellisen sanan korjattuna.
Valitusaika 30 + 7 päivää siitä kun postitettu.   ;D     Postitettava vakuutusyhtiölle.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 -  3.04.2016     kello on 23:23 ---Mm, mietiskellyt valitusta seuraavaan oikeusasteeseen, eli Vakuutusoikeuteen.  Thumb

Eilen sain Tapaturma-asioiden muutoksenhakulautak unnan yhden lauseen virheellisen sanan korjattuna.
Valitusaika 30 + 7 päivää siitä kun postitettu.   ;D     Postitettava vakuutusyhtiölle.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla eläke paperit nyt vakuutusoikeudessa tosta pumpusta ja tahdistimesta käsittelu aika 10-15/kk,ja  olin yhteydessä eduskuntaan ja lupasivat jatkaa asian hoitoa jos tulee hylky päätös...

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  3.04.2016     kello on 23:40 --- Mulla eläke paperit nyt vakuutusoikeudessa tosta pumpusta ja tahdistimesta käsittelu aika 10-15/kk,ja  olin yhteydessä eduskuntaan ja lupasivat jatkaa asian hoitoa jos tulee hylky päätös...

--- Lainaus päättyy ---

Juu, itse olin eduskuntaan yhteydessä ennen viimeistä prosessia, sanoivat että jos tulee hylättynä, sitten tänne. Tuli hylättynä, kehoittivat vakuutusoikeuteen.. ...että silleen.
Jotenkin on pallottelun maku meikäläistä kohtaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View