Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Asuntovaunu kuorma-auton lavalle
Teukka-74:
Pistähhän Markku kuvia ja reilusti niin ei tarvitse kuvitella mitään Thumb
Arska:
Jotenkin tulee tätä ketjua lukiessani tunne eittei ketjun aloittaja haluakkaan mitään vinkkiä miten hommaa voisi tehdä tulee vain vastauksia:pidätkö minua idioottina,luuletko etten tunne autoani,yms. Mulla ainakin herää kysymys kannattaako tähän mitään kirjoittaa..
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 1.04.2016 kello on 21:15 ---Jotenkin tulee tätä ketjua lukiessani tunne eittei ketjun aloittaja haluakkaan mitään vinkkiä miten hommaa voisi tehdä tulee vain vastauksia:pidätkö minua idioottina,luuletko etten tunne autoani,yms. Mulla ainakin herää kysymys kannattaako tähän mitään kirjoittaa..
--- Lainaus päättyy ---
Trollina minä olen tätä jo jonkun aikaa pitänyt.... :)
Lerssinen:
Olinhan minäkin teidän mielestä trolli alkuun, no saatan olla vieläkin :P
Mutta tosiaan ihmettelen hieman ristiriitaisia vaatimuksia ja kiinnostaa koska samanlaista toteutusta tulee joskus itselläkin jahka rahoitun kunnollisen alustan verran. Rakenteluun oma kantani lienee jo selvä eli se tulee irtolavana/konttina, ei tule ongelmia auton muun käytön ja katsastuksen kanssa.
Samoten rakentelussa saan tehtyä hienomman kanttiseen kontiin kuin nurkistaan pyöreeseen vaunuun :)
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 1.04.2016 kello on 21:51 ---Trollina minä olen tätä jo jonkun aikaa pitänyt.... :)
--- Lainaus päättyy ---
Minun mielestä ei.
Muistuu mieleen kun takavuosina eräs kirjoittaja "tuomittiin" trolliksi. Kävin tapaamassa "trollia", pari kertaa olen myöhemmin soitellut , en vieläkään pitäisi häntä trollina.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta