Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Asuntovaunu kuorma-auton lavalle

<< < (26/29) > >>

Teukka-74:
Pistähhän Markku kuvia ja reilusti niin ei tarvitse kuvitella mitään  Thumb

Arska:
Jotenkin tulee tätä ketjua lukiessani tunne eittei ketjun aloittaja haluakkaan mitään vinkkiä miten hommaa voisi tehdä tulee vain vastauksia:pidätkö minua idioottina,luuletko etten tunne autoani,yms. Mulla ainakin herää kysymys kannattaako tähän mitään kirjoittaa..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  1.04.2016     kello on 21:15 ---Jotenkin tulee tätä ketjua lukiessani tunne eittei ketjun aloittaja haluakkaan mitään vinkkiä miten hommaa voisi tehdä tulee vain vastauksia:pidätkö minua idioottina,luuletko etten tunne autoani,yms. Mulla ainakin herää kysymys kannattaako tähän mitään kirjoittaa..

--- Lainaus päättyy ---
Trollina minä olen tätä jo jonkun aikaa pitänyt.... :)

Lerssinen:
Olinhan minäkin teidän mielestä trolli alkuun, no saatan olla vieläkin  :P

Mutta tosiaan ihmettelen hieman ristiriitaisia vaatimuksia ja kiinnostaa koska samanlaista toteutusta tulee joskus itselläkin jahka rahoitun kunnollisen alustan verran. Rakenteluun oma kantani lienee jo selvä eli se tulee irtolavana/konttina, ei tule ongelmia auton muun käytön ja katsastuksen kanssa.

Samoten rakentelussa saan tehtyä hienomman kanttiseen kontiin kuin nurkistaan pyöreeseen vaunuun  :)

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.04.2016     kello on 21:51 ---Trollina minä olen tätä jo jonkun aikaa pitänyt.... :)

--- Lainaus päättyy ---
   Minun mielestä ei.
   Muistuu mieleen kun takavuosina eräs kirjoittaja "tuomittiin" trolliksi. Kävin tapaamassa "trollia", pari  kertaa olen myöhemmin soitellut , en vieläkään pitäisi häntä trollina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View