Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Asuntovaunu kuorma-auton lavalle

<< < (24/29) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  1.04.2016     kello on 17:38 ---kaks parii pukkei ja tunkki.. siin se siltanosturin tarve meni.. eli tost sun vastauksest viimestään paljastui "kädettömyys" Thumbd , ite pihallani mota kuorma-auton lavarakennetta vaihtanut/muuttanut Thumb
Mutta ÄLÄ anna meijän masentaa tee se mieleisesi kulkine ja oo ylpee luomuksestasi olipa muut mitä mieltä tahansa ,niin mäki teen....

--- Lainaus päättyy ---

Annetaan Rölli olla. Markku pitää meitä niin tyhminä, ettei me ymmärretä kuin vaikee homma tuo on ;D

markkuelonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli -  1.04.2016     kello on 17:38 ---kaks parii pukkei ja tunkki.. siin se siltanosturin tarve meni.. eli tost sun vastauksest viimestään paljastui "kädettömyys" Thumbd , ite pihallani mota kuorma-auton lavarakennetta vaihtanut/muuttanut Thumb
Mutta ÄLÄ anna meijän masentaa tee se mieleisesi kulkine ja oo ylpee luomuksestasi olipa muut mitä mieltä tahansa ,niin mäki teen....

--- Lainaus päättyy ---
Mihin panet ne pukit, kun on sivutörmäyssuojat ja muita vermeitä edessä. Selitä nyt mihin sinä panet ne pukit, ja miten ajat auton pois sieltä välistä jos pukkien sijoittaminen onnistuisikin. Sitä paitsi minulla ei ole sellaisia tilojakaan. On auton mittainen tila, josta alkaa jyrkkä ylämäki. Voin olla "kädetön", mutta olen kuitenkin 1:n ok-talon alusta loppuun  rakentanut  itse ja toiseen tehnyt isoja remontteja.
Pitää muistaa myös vanha totuus, että usein "markan suutari tekee 100 markan vahingon!".  Äläkä ala viisastelemaan on Suomessa käytetään euroa.

markkuelonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  1.04.2016     kello on 18:01 ---Annetaan Rölli olla. Markku pitää meitä niin tyhminä, ettei me ymmärretä kuin vaikee homma tuo on ;D

--- Lainaus päättyy ---
Vaikeaa on vain siinä tapauksessa jos ei ole tarvittavia työkaluja, tiloja ja ammattitaitoa.  Olen melko varma, että Truck Service hoitaa homman  alle tuhannella eurolla.  Sehän selviää kun käyn juttelemassa. 

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: markkuelonen -  1.04.2016     kello on 18:03 ---Mihin panet ne pukit, kun on sivutörmäyssuojat ja muita vermeitä edessä. Selitä nyt mihin sinä panet ne pukit, ja miten ajat auton pois sieltä välistä jos pukkien sijoittaminen onnistuisikin. Sitä paitsi minulla ei ole sellaisia tilojakaan. On auton mittainen tila, josta alkaa jyrkkä ylämäki. Voin olla "kädetön", mutta olen kuitenkin 1:n ok-talon alusta loppuun  rakentanut  itse ja toiseen tehnyt isoja remontteja.
Pitää muistaa myös vanha totuus, että usein "markan suutari tekee 100 markan vahingon!".  Äläkä ala viisastelemaan on Suomessa käytetään euroa.

--- Lainaus päättyy ---
aattelikko ett pukit laitetaan leveemmälle ku renkaat ja pokittain palkki väliin. näis hommissa on monasti mielikuvituksesta apua, ja jos niin pieni tila ettei lavan mittaa akselivälin lilisäks oo ni sitt o ahasta, vaikk ei se nii paljo tilaa tarvii...

"Masi":
Joko ei ole mitään käsitystä mitä on tekemässä tai on trolli. Kun alusta nämä jutut lukee, niin on ammattimies joka osaa ja siitä huolimatta ei ymmärrä osata.
Tonnilla korjaamo ehkä ottaa vanhan korin pois, mutta sitten vasta alkaa ne kustannukset.
Sen verran monta imu-autoa säiliöineen olen teettänyt, soravehkeitä vaihtanut puuvehkeisiin ja takaisin.
Puljannut kontti-autojen kanssa.
Että arvelisin itselläni olevan jonkunlainen käsitys kustannustasosta ja työn määrästä mitä tämmöisessä syntyy.
Eli tätä tarinaa ei kannata jatkaa ennen kuin on nähnyt tuon Truck Servicen tarjouksen kopion.
Kirotus virheet saa etsiä ja mainitakkin jos se helpottaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View