Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
DSG vaihteisto
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.03.2016 kello on 13:25 ---Minä jo aloin miettimään että onko mun suvussa kaikki vialliset deeäsgeet (tai ei niitä nyt kahta enempää ole) ...mutta ei näköjään.
--- Lainaus päättyy ---
:laugh: Se on kato käänteinen homma kuin Volvoissa (kun volvokeskustelussa ollaan ;D ) Osa kuvittelee Volvon ylläpidon olevan kallista ja merkin vikaherkkää laatua, kun pettyneet volvoilijat pitää hirveetä meteliä siitä kun ylläpito on kallista - tottakai siihen pettyy, jos Volvo ei kestä (huoltamatta?).
Me hyvien normivolvojen onnelliset omistajat jäädään kehuinemme vähemmistöön ja suurin osa ei viitsi edes kehua kun Volvo pelaa niin kuin pitääkin. ;D
Volkkari/Skodamiehet taas on niin onnellisia siitä jos se auto pelaa ja pitävät suurta meteliä siitä - Auto on ylittänyt kaikki odotukset. Ne viallisten laatikoiden omistajat taas ajattelee sen auton pelaavan niin kuin oli odotettavissa ja mitäpä siitä kaikille kertomaa - saattaa joku vaikka nauraa :laugh:
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.03.2016 kello on 13:39 --- Volkkari/Skodamiehet taas on niin onnellisia siitä jos se auto pelaa ja pitävät suurta meteliä siitä - Auto on ylittänyt kaikki odotukset. Ne viallisten laatikoiden omistajat taas ajattelee sen auton pelaavan niin kuin oli odotettavissa ja mitäpä siitä kaikille kertomaa - saattaa joku vaikka nauraa :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
:laugh: noin se varmaan juurikin on, eli :laugh:
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 22.03.2016 kello on 11:08 ---On se oikeesti normaalikäytössä (lue tasaisella) ihan hyvin toimiva siihen asti kun pitää peruuttaa taskuparkkiin ylämäkeen...
--- Lainaus päättyy ---
Erikoista, itse en ole törmännyt tuommoiseen peruutusongelmaan(?) vaikka on useammankin kerran tullut tuommoista peruuteltua ylämäkeen. Jopa vaunun kanssa.
trapper:
Itse jos olisin ostamassa uutta autoa ja siinä olisi DSG vaihteisto,niin pyytäisin siihen elinikäistä takuuta kauppiaalta niin vois tulla kaupat,niin paljon huonoa niistä kuullut
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 22.03.2016 kello on 21:45 ---Erikoista, itse en ole törmännyt tuommoiseen peruutusongelmaan(?) vaikka on useammankin kerran tullut tuommoista peruuteltua ylämäkeen. Jopa vaunun kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Sinun täytyy ottaa huomioon että sinulla vain oma kokemus. Toinen nyt on sentään lukenut Autop***ua ja suoli.24 + TM:n nettipalsta joka oli jo muuttunut suoli.24:n klooniksi silloin kun tilaukseni lopetin.
Eli kannattaa olla vaiti pelkällä kokemuksella.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta