Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
DSG vaihteisto
ihaa:
On se jännä juttu että KAIKKI kotimaiset autolehdet ovat sitten väärässä. Mä luen kaikkia kun ne kotiin tulee, ei se tieto tule pelkästä AutoBildistä.
Mutta ei se mitään, hyvähän se vaan on että se ongelma ei olekkaan kaikissa DSG - laatikoissa, kun vaan pitää käsiä ristissä ja toivoo saavansa viattoman laatikon. Pidetään siis Thumb
Jaa, minä sain sitten "kunnian" olla ketjun aloittaja. ;D
Niin, onhan tämä DSG juttu toooodellakin vain parin päivän ajan ollut tiedossa. ^-^
Alan:
Viat taitaa olla laatikon tyyppi/versiotasolla, ei pelkästään yksilötasolla.
Luotettavan tiedon jos jostain saisi, että mikä versio pelaa, niin ok. Arpaa ei huvita ostaa, joten hankkimatta jää tällä tietoa.
Ajanut kyllä olen, hemmetin mukava ja hauskakin. Vaunun veto-ominaisuuksien osalta luotan niiden kertomaan, jotka ovat sitä tehneet.
Ossi66:
Minä en ole onneksi lukenut asiasta miltään muulta palstalta :laugh:
Ainakin 1.2TSI:n liitteenä oleva DSG oli täys p*ska. mm. vaihteet katoaa vauhdista vapaalle ja senjälkeen on vaikea saada mitään pykälää päälle. Kyllä se välillä toimiikin, mutta toisinaan taas tarjoilee ihan väärää pykälää.
Onneksi tuo ei kuulu karavaanarin kalustoon.
Kannattaa varmaan käyttää laatikon huoltovälinä 15tkm, niin ei pääse menemään pilalle huollon puutteesta :laugh:
Leader dog:
No tuossa on jokunen sivu DSG-tunnelmaa;
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=1692.0
MattiS:
Audi A4 oli itselläni aikoinaan 2004 uutena ostettu jossa dsg vaihteisto ja sen mukavampaa ja parempaa vaihteistoa ei ole vielä kohdalle sattunut. Sen jälkeen s-tronic A3 3,2 quattro mutta kyllä tuo dsg oli parempi se jopa osasi pykältää pienemmälle alamäessä kun vakkarilla ajoi ja piti jarruttaa jota tronic ei oasannut tehdä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta