Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Virtaa taivaalta
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 23.03.2016 kello on 10:41 ---tuossa niitä ämpäreitä tulee taivaalta. tracer mppt bn 20A, 2x50w monikide paneelia vaakassa ja 40w yksikide paneeli pystyssä sat peiliin asennettuna.
--- Lainaus päättyy ---
Sarjaan vai rinnan kytkettynä.
ktako:
sarjassa ovat.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 23.03.2016 kello on 10:50 ---sarjassa ovat.
--- Lainaus päättyy ---
Joku viisas vain kirjoitti, että sarjaan kytketyt panelit pitää olla saman kokoisia. Minä tottelevana, olen laittanut mökillä olevat eri tehoiset kennot rinnan. ::)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.03.2016 kello on 10:55 ---Joku viisas vain kirjoitti, että sarjaan kytketyt panelit pitää olla saman kokoisia. Minä tottelevana, olen laittanut mökillä olevat eri tehoiset kennot rinnan. ::)
--- Lainaus päättyy ---
liekkö ees viisas ollut, mutt maksimi virta määräytyy heikoimman paneelin mukaan sarjaankytkennässä
...
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 23.03.2016 kello on 11:44 ---liekkö ees viisas ollut, mutt maksimi virta määräytyy heikoimman paneelin mukaan sarjaankytkennässä
...
--- Lainaus päättyy ---
Elikkä kannattaisi siis kytkeä noi 50wattiset sarjaan ja tuo 40wattinen niiden rinnalle niin ois sitten optimi(ko)? säädin edelleen sama.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta