Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Leirintämatkailua vai kakkoskodilla kulkemista?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 22.03.2016 kello on 06:00 ---Niinpä. Ei tule edes katsottua, onko vastaantulijalla tunnusta vai ei. Ihan sama mulle.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa tuo on meilläkin, jokainen vastaantuleva matkailuvälineeksi tunnistettu lähtee jo näkyvästä horisontista tyttären kanssa, "yy ... kaa ... koo ... HEP!" ja likallakin on käpälä pystyssä :D
arska100:
Samoin täällä, kaikkia morjestetaan..
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.03.2016 kello on 15:09 ---Kaksi aihetta, jotka toistuu joka vuosi näillä palstoilla. Numeron pienuus/suuruus ja tervehtiminen liikenteessä. :D
-70 luvulla kun vaunuilu alkoi jollakin lailla yleistymään suomessa, se oli parempi osaisten harrastus. Työväen osuus oli hyvin pieni. Nyt on vaunuja tarjolla jo työväen hintaluokassakin, jos ei muita, niin toisten vanhoja. :D
Joo. Ja telttailemassa tai laavuilemassa käydään joka vuosi. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Numero ja moikkaaminen on helppoja aiheita. Niistä jokaisella on mielipide. Ja kivahan se. Yks moikkailee silleen ja toinen tälleen. Siksi nämä aiheet nousee pintaan ihan pienin aikavälein. Nää on ihan ykkösjuttuja jos tilastollisesti katotaan. Helppoa pureskeltavaa. Mutta samaten jos tilastollisesti katotaan niin todella tärkeitä aiheita ovat. Paljon tärkeempiä kun seuraavaksi tärkeemmät. Ja jos valita saa niin mieluummin ihan miten vaan.
Aattele kun meet alueelle, isäntä kateissa, paikkaa ei oikeen löydy, vessa on kaukana, saunavuoro meni jo, kaljat loppu, vettä sataa, mutta ihan ykkösasiana harmittaa se että en hokannu moikata vastaantulijaa kun piti seurata liikennevaloja ja meinas kännykkäki pudota korvalta. Nyt hävettää. Onneks on pieni numero.
Anteeks ja armoa, "this is humor"
jva61:
Ainahan samaa juttua harrastavat on kättä heilauttanu toisilleen, moottoripyöriä pikkuikäni harrastaneena en edelleenkään jätä hyvää tapaa, harrikkamiehet nostaa joskus jalkaa kun sarvista ei vissiin uskalla kättä irrottaa ,entivanhaan jos nähtiin tienvarteen särkyny pyörä niin käytiin kysymässä voiko auttaa, minä teen niin vieläkin. Mitä vaunuiluun tulee niin minä moikkaan kaikkia, autoja ja vaunuja.
Huomannu vaan että kaikki autolla liikkuvat ei huomioi vaunuilijaa, no tapasa kullakin. Minun vaunussa ei numeroa ole, olen villi ja vapaa :D Olis kiva tietää montako järjestäytymätöntä täällä pyörii jutustelemassa
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 22.03.2016 kello on 10:46 ---Ainahan samaa juttua harrastavat on kättä heilauttanu toisilleen, moottoripyöriä pikkuikäni harrastaneena en edelleenkään jätä hyvää tapaa, harrikkamiehet nostaa joskus jalkaa kun sarvista ei vissiin uskalla kättä irrottaa ,entivanhaan jos nähtiin tienvarteen särkyny pyörä niin käytiin kysymässä voiko auttaa, minä teen niin vieläkin. Mitä vaunuiluun tulee niin minä moikkaan kaikkia, autoja ja vaunuja.
Huomannu vaan että kaikki autolla liikkuvat ei huomioi vaunuilijaa, no tapasa kullakin. Minun vaunussa ei numeroa ole, olen villi ja vapaa :D Olis kiva tietää montako järjestäytymätöntä täällä pyörii jutustelemassa
--- Lainaus päättyy ---
No mä ainakin oon yks numeroton. Ja joo, prätkällä kulkiessa moikkaan kuten asiaan kuuluu. Moikkaamatta jää vain kun on liikennetilanne se ettei jouda moikkailemaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta