Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Leirintämatkailua vai kakkoskodilla kulkemista?

<< < (15/23) > >>

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.03.2016     kello on 09:41 ---^

Eli jokainen tyylillään ja suu poikki. Hyvä lähtökohta karavaanarifoorumin keskustelulle. No ainahan voi puhua päivänpolitiikkaa, niinkuin Etuteltassa. Onneksi org ei ole Etuteltta.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Just näin että onneksi. Jos olis niin ...

Opa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.03.2016     kello on 09:41 ---^

Eli jokainen tyylillään ja suu poikki.

--- Lainaus päättyy ---

Pääsisiköhän keskustelu jatkumaan, jos kaikki toteaisivat asioita vain mistä MINÄ tykkään ja mitä MINÄ käytän, eikä hämmästeltäisi ja arvosteltaisi sitä miten SINÄ voit tykätä tuosta ja mihin ihmeeseen SINÄ tuota tarvitset.

Keskustelu on hyvästä, mutta näillä palstoilla se vain muuttuu kovin helposti muuksi kuin miten keskustelu naamatusten kulkisi. Kyllä se siitä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Opa - 21.03.2016     kello on 11:07 ---Pääsisiköhän keskustelu jatkumaan, jos kaikki toteaisivat asioita vain mistä MINÄ tykkään ja mitä MINÄ käytän, eikä hämmästeltäisi ja arvosteltaisi sitä miten SINÄ voit tykätä tuosta ja mihin ihmeeseen SINÄ tuota tarvitset.

Keskustelu on hyvästä, mutta näillä palstoilla se vain muuttuu kovin helposti muuksi kuin miten keskustelu naamatusten kulkisi. Kyllä se siitä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö kuitenkin ole sallittua kysyä "mihin SINÄ tuota tarvitset"? 
Minä kysyin mihin tarttee invertteriä ja ihmettelin vedenkeittimen tarvetta ja sain hyviä vastauksia - ehkä mun tarttee nyt hankkia ne vaunuun, niin voin pistää vaimon vaunuun kahvia keittämään matkan edistyessä samalla  ;D

Oulaa:
https://youtu.be/gTGVqZX4o0w

Ei kun ykköskodilla sitten :D
Siirtäkää tää sitten sinne minne se sopii.
Ei voinut välttää kiusausta kun kaikkea on tässä maailmassa  ^-^

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.03.2016     kello on 11:15 --- ehkä mun tarttee nyt hankkia ne vaunuun, niin voin pistää vaimon vaunuun kahvia keittämään matkan edistyessä samalla  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Aivan, minullakin olisi vaunu, jos sitä voisi käyttää muutoinkin, kun pysähtyessä.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View