Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Leirintämatkailua vai kakkoskodilla kulkemista?
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 20.03.2016 kello on 19:47 ---^
Tuo vedenkeitin on kaikkein nopein kahviveden keittoon....
Kokeilin kaasulla, mutta ei se ole niin simppeli. Mikro oli kaikista kömpelöin.
--- Lainaus päättyy ---
Nuotio hyvä.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.03.2016 kello on 19:39 ---Hä? Miksi? Onko sulla kaasu lopussa? ;D
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin samaa ihmettelin.
Vedenkeitin, kahvinkeitin ja vaikka tuo Lidlin ylistetty irtouuni on niitä vehkeitä, joita tälläinen liikkuva leirintämatkailija ei kaipaa. Kaasuliesi on, samoin presso- ja pulputuspannut, sekä kevyt ja pieneen tilaan menevä Cramer.
Mihin sen Lidlin irtouunin laittaa autossa. Ei se tyyliltäänkään sovi tähän mun lajiin, kuten ei ylipäätäänkään muut 230V laitteet paitsi akkulaturit.
Moppc:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 20.03.2016 kello on 20:11 ---Nuotio hyvä.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä nuotiosta, noin yleisesti. Sen verran olen tässä kohtaa erilainen (lue vaikka: mukavuudenhaluinen), että keitän aamusella/iltasella kupillisen teevettä mieluummin matkakulkimessa vedenkeittimellä kuin nuotiolla. Etenkin mikäli nuotiossa ei ole valmiiksi tulta.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.03.2016 kello on 20:16 ---Juurikin samaa ihmettelin.
Vedenkeitin, kahvinkeitin ja vaikka tuo Lidlin ylistetty irtouuni on niitä vehkeitä, joita tälläinen liikkuva leirintämatkailija ei kaipaa. Kaasuliesi on, samoin presso- ja pulputuspannut, sekä kevyt ja pieneen tilaan menevä Cramer.
Mihin sen Lidlin irtouunin laittaa autossa. Ei se tyyliltäänkään sovi tähän mun lajiin, kuten ei ylipäätäänkään muut 230V laitteet paitsi akkulaturit.
--- Lainaus päättyy ---
Paljosta jäänyt paitsi ;)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.03.2016 kello on 20:16 ---Juurikin samaa ihmettelin.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä....
Mitenkäs se taas menikään.
--- Lainaus käyttäjältä: Opa - 20.03.2016 kello on 09:48 ---Loistavasti erottuu tässäkin keskustelussa yksi tärkeä rikkaus - ihmisten erilaisuus Thumb Sen kun vain jaksaisi aina muistaa, ettei tulisi liian tohkeissaan tuputettua sitä omaa onnelaansa kaikille muillekin ainoana oikeana tapana.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta