Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Kevytperävaunun hankinta

<< < (2/61) > >>

pamaus:
Minulla on tuo Lapualla Kasattu Paku käyry Jaxal kuomulla. Viimeinen kuva Jaxal kuomulla.

http://www.nettivaraosa.com/kuljetuskalusto/925099

Juuri vedin Katinkultaan ei ongelmia, täysin eleetön perässä, kippi kahdella kaasujousilla.

HiTec:
Itse hommasin JT Trailerin keväällä 2010 kun OKT-projektia startattiin. Nyt tuosta on siis jo jokunen vuosi, OKT rakennettu, lecat ja terassilaudat kuskattu, pihamullat noudettu, jne. ja vieläkin on kärry iskussaan vaikka välillä "hieman" ylikuormankin puolelle nuo lastit nousivat Thumb

tsahkali:
Joissain kärryissä on nykyään 'peltiaisoja', jotka ei oikein herätä luottamusta. Yx rytkäsy ja iso kuorma....
Kaverilla on joku kotimainen, telillä. Vaihdoin siihen jouset ja nyt kulkee puuta enemmän kuin laki sallii.
Kuomujen käsittely on helppoa, kun nykyisissä on kaasujouset.

Oulaa:
Samaa vertailua tein viime kesänä kun halusin ostaa kevytperävaunun.
Halvimmasta päästä olevat kärryt kun kuormasi moottoripyörällä (300kg) pikkusen epäkeskeisesti jopa runko antoi periksi niin paljon
ettei kuomu mennyt kunnolla kiinni :o
Jätimpä vielä toistaiseksi ostamatta kun olen saanut rautakauppaostoksil leni kaupasta kärryn lainaksi .
Meneehän siinä tupla matka kun joutuu kärryn palauttamaan heti samana päivänä.

Yrjö:
  Kevyt kärry on kiva siirrellä käsin, jopa pienen kuormankin kanssa. :D
  Jos nyt ostaisin, valitsisin painavan, kastamalla sinkityn, jossa ei ole käytetty  sähkösinkittyjä pultteja. Valot pitäisi olla hyvin suojatut, kuomu korkea/tukeva.
   Suosikkimerkkiä mulla ei oo. :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View