Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Kannettavat läppärit.

<< < (12/14) > >>

Aakku:
Jatketaas tähän...

Nyt on Surfacen näppis alkanut jäätyä.
Minuutin kun on käyttämättä, niin mikään ei toimi näppiksen puolelta. Herää henkiin, kun ottaa irti näytöstä. Toinen konsti on asetuksista poistaa tasohiiri hetkeksi ja palauttaa taas takaisin.
Ajurin poistin ja käynnistin uudelleen, mutta ei sillä ollut vaikutusta

KLF:
Vanha viesti jo, mutta... saattaahan joku muukin törmätä samaan ongelmaan.

Oma Surface Pro teki samanlaista kun näppiksen liittimen/saranan kohdalta meni johdot rikki aikaa myöten. Kuulemma ihan yleinen ongelma.
Mulla oli sille kaksi näppistä, toinen toimi ihan moitteetta koko ajan... se vaan oli pinkki. Toisella näppiksellä helppo testata onko siinä vika.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: KLF - 12.10.2018     kello on 22:16 ---Vanha viesti jo, mutta... saattaahan joku muukin törmätä samaan ongelmaan.

Oma Surface Pro teki samanlaista kun näppiksen liittimen/saranan kohdalta meni johdot rikki aikaa myöten. Kuulemma ihan yleinen ongelma.
Mulla oli sille kaksi näppistä, toinen toimi ihan moitteetta koko ajan... se vaan oli pinkki. Toisella näppiksellä helppo testata onko siinä vika.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on uusi Surface nykyisin...

Näppisvikainen testattiin toisella näppiksellä, mutta ei toiminut silläkään.
Taisi olla kolme kuukautta huollossa. Todettiin, että ei toimi. Surfacea ei kuulemma korjata, joten tuli uusi tilalle.

Karabiilisti:
surface on kiva ja pieni mutta tarviit toisen läppärin verran kamaa mukaan reissuun, johtoja, adaptereit yms....

Mutta minkä ostattekin niin ssd levyllä ehdottomasti!

Surfacen vaihdoin dellin latitude 7470 ja on parempi....ainakin omassa käytössä. Isopi näyttä, painossa ei isoa eroa ja liittimiä tarpeeksi.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 12.10.2018     kello on 22:32 ---surface on kiva ja pieni mutta tarviit toisen läppärin verran kamaa mukaan reissuun, johtoja, adaptereit yms....

Mutta minkä ostattekin niin ssd levyllä ehdottomasti!

Surfacen vaihdoin dellin latitude 7470 ja on parempi....ainakin omassa käytössä. Isopi näyttä, painossa ei isoa eroa ja liittimiä tarpeeksi.

--- Lainaus päättyy ---
Mitä adaptereita pitäisi hankkia Surfaceen...?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View