Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Kannettavat läppärit.

<< < (11/14) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  3.03.2017     kello on 21:17 ---Itsellä surface pro, riittää reissukoneeksi

--- Lainaus päättyy ---
Alkoi kiinnostaa tuo Surface....

Onko se oikeasti toimiva laite?

Sellaista kävin Gigantissa katsomassa ja hahmottelin tuollaista Surface Pro 4 mallia. Ei ollut näppäimistöä näytillä, mutta ilmeisesti on toimiva sekin.
Kokonaisuus olisi Surface + Näppis + Telakka. Vaihtoehtoina 128GP ja 256GP. Jälkimmäinen tuplasti kalliimpi.
Telakka oli tilaustuote, mutta ilmeisesti sellainen piuhulla kytkettävä jakaja. Näppis kuulunee Pro malliin.
USB liitäntöjä vain 1, joten vaatii sovittelua. Ulkoiseksi menee kuitenkin SIM ja GPS. Onko langatonta hyvää GPS laitetta?
Näytön liitäntä on joku Mini Display Port. Kaiketi saa adapterilla sovitettua vaikka tykille.

K.E.V:
Erittäin toimiva kapistus , tällä kirjoitan nyttenkin kun vaunulla olen. On monitoimikapistus
Näppäimistö on valaistuversio ja hyvä tuntumaltaan.
Mini liitin on, minulla kaapeli siinä missä toinen pää hdmi, adaptereita löytyy joka lähtöön.
Telakkaa minulla ei ole kun ei tarve.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  4.03.2017     kello on 14:56 ---Erittäin toimiva kapistus , tällä kirjoitan nyttenkin kun vaunulla olen. On monitoimikapistus

--- Lainaus päättyy ---
Pärjääkö sillä päivän jatkuvaa käyttöä ilman latausta...?

K.E.V:
Kymmenkunta tuntia riittää akku.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  4.03.2017     kello on 16:34 ---Kymmenkunta tuntia riittää akku.

--- Lainaus päättyy ---
Kiitoksia tiedoista...

Vahvasti alkaa kallistua Surfacen puolelle. Katotaan nyt, mitä tuleman pitää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View