Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Juhlavalot vaunuun

<< < (4/6) > >>

JPS:

--- Lainaus käyttäjältä: kalavaanari - 11.03.2016     kello on 23:36 ---Nämä valot valaisi koko mäen kun viime syksynä testasin Passaun campingissa. Nyt kun kelit lämpenee niin asennan himmentimen, niin voi käyttää myös tunnelmavalona.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

0yxxy0:
Mulla tuossa lämärissä on ihan tehtaan tekemät "juhlavalot" sulakerasiassa kaksi vetokytkintä joilla saa parkit ja kylkivalot päälle. Kerran olen testannut ja todennut miten toimii ja toimihan ne.

-------:
Juu liitin rima on vasemmalla etunurkka ikkunan alla. Maa, eli miinus on sama kaikilla. Oikealle ja vasemmalle  joutuu releen laittamaan molemmille valolle oma ja jarrulle myös, jos haluaa, kytkin jonnekin. Hätävilkuille vilkkurele ja oma kytkin jonnekin.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 12.03.2016     kello on 06:13 ---Mulla tuossa lämärissä on ihan tehtaan tekemät "juhlavalot" sulakerasiassa kaksi vetokytkintä joilla saa parkit ja kylkivalot päälle. Kerran olen testannut ja todennut miten toimii ja toimihan ne.

--- Lainaus päättyy ---
Radion vieressä paneelissa on kytkin, samoin kerran kokeilin mikä nappi  ;)

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.03.2016     kello on 08:39 ---Radion vieressä paneelissa on kytkin, samoin kerran kokeilin mikä nappi  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Siinä on valmiina. Mulla lukee jotta varoitusvalo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View