Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Juhlavalot vaunuun

<< < (3/6) > >>

JPS:
Lähtisin kyllä ledilistoilla tai vastaavilla sitä tunnelmaa luomaan,mielestäni en ole paljon hölmömpää alueilla nähnyt kuin jarruvaloja myöten pimeässä hehkuva vaunu.
Muutaman kerran on tullut vastaan,onneksi ei ole aiihen taakse tarvinnut asettua.
Mutta mikäs siinä jos tykkää.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 11.03.2016     kello on 14:18 ---Lähtisin kyllä ledilistoilla tai vastaavilla sitä tunnelmaa luomaan,mielestäni en ole paljon hölmömpää alueilla nähnyt kuin jarruvaloja myöten pimeässä hehkuva vaunu.

--- Lainaus päättyy ---
   Hölmöä tai ei, lienee makuasia josta voinemme kinata "mailman tappiin"? :laugh:
   Tosiasia lienee, jos syystä tai kolmannesta jätämme vaunun pimeälle tielle, silloin ne ovat paikallaan.
   Minä olen "sekakäyttäjä".

jtk:
No jopas tämä termi juhlavalot aiheutti tunteenpurkauksia. Lähinnä olen miettinyt valoja, jos jää vaunun kanssa johonkin pimeään. Ehkä olisi pitänyt käyttää termiä parkkivalot  ;)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 11.03.2016     kello on 12:42 ---Jaa vai ne valot  :D Cabbysäkin sai ne nappastua paneelista päälle, kerran kokeilin että ne toimii.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän siinä mittään, juhlavalot päälle, hyntteitä niskaan ja jakkaralle ulos valoja katsomaan. Tuskin niitä kukaan toisten "ihailtavaksi" laittaa, vai laittaako.  ;)

kalavaanari:
Nämä valot valaisi koko mäen kun viime syksynä testasin Passaun campingissa. Nyt kun kelit lämpenee niin asennan himmentimen, niin voi käyttää myös tunnelmavalona.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View