Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun ja auton vaateriin laitosta ja leiriytymisestä, ym. höpinää
88k5:
Vähän otsikkoon liipaten kun tarkoitus olisi jatkaa siitä mihin syksyllä jäätiin tällä yhdistelmällä..
Mitenköhän täällä leirintäalueilla suhtauduttaisiin (Norjassa olen jopa veneessä yöpyjiä nähnyt)? Pitäisköhän riippa jättää portin ulkopuolelle :-X
vierasvenesatamista ei autoa kärryn kera ole mihinkään häädetty..
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.03.2016 kello on 11:04 ---Tuo lausahdushan ei tietysti leiriytymiseen kuulu mitenkään mutta en kyllä ymmärrä mitä sillä tarkoitat?
--- Lainaus päättyy ---
Korjaan: luotettavuuden puute. Tai epäluotettavuus.
Joudun ajamaan Fordilla, etten joutuisi Fiatilla. Sprinteriä vasta pelkäänkin, kun budjetissani on rajat.
Henkilöautooni olen oppinut luottamaan, ja melko hyvin on luottamuksen pitänytkin. Vaunu perässä sataprosenttisesti.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.03.2016 kello on 12:33 ---Korjaan: luotettavuuden puute. Tai epäluotettavuus.
Joudun ajamaan Fordilla, etten joutuisi Fiatilla. Sprinteriä vasta pelkäänkin, kun budjetissani on rajat.
Henkilöautooni olen oppinut luottamaan, ja melko hyvin on luottamuksen pitänytkin. Vaunu perässä sataprosenttisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuo nyt vielä osoita sitä, että matkailuauto olisi jotenkin epäluotettavampi kuin henkilöauto.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 10.03.2016 kello on 12:33 ---Korjaan: luotettavuuden puute. Tai epäluotettavuus.
--- Lainaus päättyy ---
Josko hieman avaudut Pelosta!
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 9.03.2016 kello on 23:26 ---
Perheemme pienimpien ehdottomana suosikkina on vaunumme kerrossänky. Joidenkin mielestä täysin jonnin joutava kapistus, mutta lapsiemme mielestä retkeilyä olisi täysin turhaa edes harrastaa, jos majoitusvälineestäm me ei löytyisi jännääkin jännempi oma vetäytymiskolo kerossängystä. Voisin hyvin kuvitella poikani kieltäyvän Morelolla reissuun lähdöstä. Eihän siinä ole edes paikkaa jossa voisi leikkiä lentokoneen ohjaamoa tai apinapuuta. :-[
--- Lainaus päättyy ---
Ei tarvitse olla Morelo, löytyy kerrossänkyä eli valmiit petit 6 on eli takana molemmin puolin kerrossänky ja alkovi edessä.
On siis mahtavasti pienelle pojalle kiipeily paikkoja. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta