Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunun ja auton vaateriin laitosta ja leiriytymisestä, ym. höpinää
seppoko:
Nytkö on kunnon ja oikeat aiheet puitu kun pitää tätä ikuisuusasiaa puida ? Thumbd
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 9.03.2016 kello on 15:26 ---Kaikesta voi tehdä vaikeaa jos haluaa ;D. Minä en varmaan oo oikea vaunuilija, kun ei oo vaikeeta. Enemmän tunnistan itseni noista KV :n kirjoituksista :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin ;) Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.03.2016 kello on 15:29 ---Nytkö on kunnon ja oikeat aiheet puitu kun pitää tätä ikuisuusasiaa puida ? Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Saa puida jos haluaa - ei oo pakko ;D
Turhan Höpöttäjä:
Itse kun tulen leirintäalueelle, olen jo kauppareissut ja nähtävyydet katsonut. Ei jää enää muuta nähtävyttä, kuin vaunuilijoiden leirien pystytys. No, toiset tulee alueelle hyvissä ajoin, saahan silloin tietysti ajella ympäri aluetta ja valita rauhassa muita ennen parhaan paikan, toisten jäädessä vaatimattomille paikoille. Vaikka meikäläiselle ne maisemapaikat pitäisi jäädä, kun en heti vedä kaikkia verhoja kiinni säkissä oloa varten. Jotkut tulee aikaisin alueelle, jättää vaunun siihen ja huristelee pitkin illan autollaan, kuin ei olisi jo päivän mittaan saanut ajella kylliksi. ...Pysyypähän ainakin sen ajan pois, eniten käytetystä leirintäalue viihdykkeestä, ryyppäämisestä. ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 9.03.2016 kello on 15:40 ---Itse kun tulen leirintäalueelle, olen jo kauppareissut ja nähtävyydet katsonut. Ei jää enää muuta nähtävyttä, kuin vaunuilijoiden leirien pystytys. No, toiset tulee alueelle hyvissä ajoin, saahan silloin tietysti ajella ympäri aluetta ja valita rauhassa muita ennen parhaan paikan, toisten jäädessä vaatimattomille paikoille. Vaikka meikäläiselle ne maisemapaikat pitäisi jäädä, kun en heti vedä kaikkia verhoja kiinni säkissä oloa varten. Jotkut tulee aikaisin alueelle, jättää vaunun siihen ja huristelee pitkin illan autollaan, kuin ei olisi jo päivän mittaan saanut ajella kylliksi. ...Pysyypähän ainakin sen ajan pois, eniten käytetystä leirintäalue viihdykkeestä, ryyppäämisestä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
En koe tota ajamista vastenmieliseksi :D Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta