Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasupullojen kiinnityksestä

<< < (2/7) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: lahelju -  6.03.2016     kello on 14:15 ---Noissa metallisissa kiinnittimissä on yksi teoreettinen vaara: kipinöinti, jos esim. letku vuotaa. Tämä voi johtaa ongelmiin. Minä ainakin luotan niihin alkuperäisiin muovisiin, vaikka niitä onkin hankalampi käyttää.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä pointti!

Haapaniemen Paroni:
Mulla ainakin lukko metalia,ja kausipaikala en käytä.....

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: lahelju -  6.03.2016     kello on 14:15 ---Noissa metallisissa kiinnittimissä on yksi teoreettinen vaara: kipinöinti, jos esim. letku vuotaa. Tämä voi johtaa ongelmiin. Minä ainakin luotan niihin alkuperäisiin muovisiin, vaikka niitä onkin hankalampi käyttää.

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla melko teoreettinen vaara. Ennenkuin kipuna tulee, haju on sellainen, ettei kukaan ala mitään avaamaan.

"Masi":
Noissa tekokuidusta valmistetuissa hinnoissa on se vika että voi syntyä staattista sähkö hankauksesta ja sitten pum. ;)

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  6.03.2016     kello on 17:33 ---Noissa tekokuidusta valmistetuissa hinnoissa on se vika että voi syntyä staattista sähkö hankauksesta ja sitten pum. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Pitänee olla melkoiset kaasunpitoisuudet pullokotelossa ennen kuin "pum"  :o. tuuletus estänee tämän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View