Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasupullojen kiinnityksestä
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: lahelju - 6.03.2016 kello on 14:15 ---Noissa metallisissa kiinnittimissä on yksi teoreettinen vaara: kipinöinti, jos esim. letku vuotaa. Tämä voi johtaa ongelmiin. Minä ainakin luotan niihin alkuperäisiin muovisiin, vaikka niitä onkin hankalampi käyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä pointti!
Haapaniemen Paroni:
Mulla ainakin lukko metalia,ja kausipaikala en käytä.....
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: lahelju - 6.03.2016 kello on 14:15 ---Noissa metallisissa kiinnittimissä on yksi teoreettinen vaara: kipinöinti, jos esim. letku vuotaa. Tämä voi johtaa ongelmiin. Minä ainakin luotan niihin alkuperäisiin muovisiin, vaikka niitä onkin hankalampi käyttää.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla melko teoreettinen vaara. Ennenkuin kipuna tulee, haju on sellainen, ettei kukaan ala mitään avaamaan.
"Masi":
Noissa tekokuidusta valmistetuissa hinnoissa on se vika että voi syntyä staattista sähkö hankauksesta ja sitten pum. ;)
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 6.03.2016 kello on 17:33 ---Noissa tekokuidusta valmistetuissa hinnoissa on se vika että voi syntyä staattista sähkö hankauksesta ja sitten pum. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Pitänee olla melkoiset kaasunpitoisuudet pullokotelossa ennen kuin "pum" :o. tuuletus estänee tämän.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta