Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducaton vaihteisto ja rengaskoko

<< < (4/4)

Aippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Ruutiukko -  5.03.2016     kello on 10:26 ---onko tuohon vuosimalliin edes saatavana noita alennusrattaita?

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin Peugeotissa ja Fiatin koneella varustetuissa on eri kokoa olevat vitosen rattaat. Tarkoitus vaihtaa Laikaan nuo tiheämmällä välityksellä olevat rattaat. Eipähän rasita laatikkoa niin paljoa.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  5.03.2016     kello on 11:49 ---Mikäs nyt helppoa olisi?
Jostain dokumenteistä varmaan löytyy alkuperäiset välitykset. Sitten nostat toisen pyörän ylös ja pyörität räikkäavaimella moottoria ja kaveri kyttäämään pyörän liikettä...   ;D

--- Lainaus päättyy ---

Näin arvelinkin. Eli taitaa jäädä minun taidoilla tekemättä. Jos joku ropeltaa tuota joskus korjaamolla, niin yritän ujuttaa kysymyksen sinne.

E: miten tämä sai muutettua arvelinkin sanan muotoon arinkin. No nyt on tuo ainakin korjattu.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir -  4.03.2016     kello on 21:54 ---Mites päädyit juuri tuohon prosenttiin? Mitä muuta vaihdat samalla avauksella?

Avauksen hyvä kysymys, vaikuttaako pyörän koko esim kulutukseen tai muuhun, on vastaamatta ;)

--- Lainaus päättyy ---
Loota pelaa erinomaisen hienosti ja äänettömästi niin en vaihda muuta.
25 % olisi ollut toinen vaihtoehto, tunnusti paljolta, se on niin pienestä kiinni nykyisinkin, menee yheksääkymppiä todella puhtaasti. Käytiin vähän pumpun kannen alla, sieltä löytyy..

reiska14:
Tuo välityksen vaihtaminen on niin helppo homma, että voi tehdä itse. Kirjoitin hommasta ohjeet joskus kuvien kera tänne jos viitsii etsiä. Nyt on vaan uudemmassa autossa päinvastainen ongelma ja pitää keväällä koittaa isompaa rengasta alle.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 -  5.03.2016     kello on 21:04 ---Tuo välityksen vaihtaminen on niin helppo homma, että voi tehdä itse. Kirjoitin hommasta ohjeet joskus kuvien kera tänne jos viitsii etsiä. Nyt on vaan uudemmassa autossa päinvastainen ongelma ja pitää keväällä koittaa isompaa rengasta alle.

--- Lainaus päättyy ---

Oli sinulla niinpal hyvää juttua, että meni etsimiseen aikaa :D

http://karavaanari.org/index.php/topic,11520.msg212808.html#msg212808

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View