Tekniikkakeskustelut > Valaistus
Led valot asuntoautoon
Raksaus:
Ostin autoon kahdenlaisia ledejä kun omi kahdenlaisia kantojakin. Pitäisi kaivella mitä oli, mutta srmmoset "maissintähkät" mikä meni kattovalaisimeen jossa siis oli semmonen kanta missä oli kaksi piikkiä. Kaksi kolmesta hajosi alle vuorokaudessa. Muissa lampuissa on vähän samanlainen kanta kuin auton lampuissa ja ne on toimineet ilman ongelmia.
Poika vaan valitti että lamppu on kuuma. Sanoin että ei voi olla se on ledi ja ne ei kuumene. Testasin itse ja oli ihan kunnolla kuumennut. Huomasin saman muissakin. Eli virtas vie varmasti ainakin enemmän kuin ilmoitettu ihan jo lämmitykseen.
Karabiilisti:
Tilasikko kiinasta nuo toimimattomat?
Reklaa liikkeelle ja tukesille.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 6.03.2019 kello on 12:46 ---Reklaa liikkeelle ja tukesille.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä hyötyä? Eka tuskin jaksaa asiasta murehtia ja toka vastaa ettei kuulu heille kun on itse tilattu Kiinasta ja näin tilaaja itse on toiminut maahantuojana ???
Mutta siis tosiaan nuo kumituttimaiset tähkät on ihan sieltä mihin aurinko ei paista. Toimivat 12V powerin perässä vielä aika hienostikin, mutta retkuleessa tuo akun napajännitteen pari lisävolttia on ihan liikaa noille => kuumenee ja kuolee todella hätäseen, kokemuksesta :(
megaman:
Heh, noita Airamin GU4 ledejä saa Tokmannilta 3 vuoden takuulla ja oikeasti, kyllä kestää. ;D
Pari vuotta em. ledit loistaneet jopa Boxerin parkkeina T10 kantoihin laitettuna. 8)
Karabiilisti:
Ei sitten olekaan hyötyä jos on kiinasta ostettu.
Mutta jos on täältä ostettu niin on hyötyä.
Tosin saattaa kiinastakin saada takuuna toiset...ja vaikka sormihyrrän hyvitykseksi :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta