Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Toyota juttua ja huoltoa

<< < (2/51) > >>

Humoristi:
Cruiserissa kohta puolimiljoonaa mittarissa ja ainut vika on takalasin pesiän pissapojan moottori ei toimi  :D täytyy laittaa sekin kuntoon.

Pari hiaceakin ollu ja niihin ei tarvinnu kuin öljyt vaihtaavaihtaa ja kallistuksen vakaajan puslat vähällä pääsi   Thumb

Edit: piti lisätä sana pissapoika

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 16.02.2016     kello on 06:39 --- ;D

Tähän tuskin paljoa keskustelua tulee.

--- Lainaus päättyy ---

Olisko tässä se ero  ;D

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.02.2016     kello on 07:01 ---Aygolla tullut sen verran vähän kilometriä, että otin ja pidensin huoltovälin 1,5 vuoteen. ...

Onhan tuossa jo 75.000 lasissa, lokakuussa 2005 otettu käyttöön.

--- Lainaus päättyy ---

mun 2005:ssä vasta 448kkm ;D

ihaa:
No nythän tänne on saatu jo duunarillekin sopiva ketju.  ;D

Juu, eka kokemus Toyotasta tuli v. 2010 kun hankittiin hybridi joka ei näytä hybridiltä eli Auris, sillä ajelin 2.5 vuotta ja 53000 kilsaa jonka jälkeen möin sen siskolleni ja hän on nyt sillä ajanut vajaa 120 tkm.
Kohta puoliin saa varata 120 tkm huollon, vasemmasta etupäästä kuulemma kuuluu jotain pientä kolinaa, mutta ilmoittelen tähän ketjuun mikä oli sitten vialla (sehän näiden ketjujen idea on että ongelmista kerrotaan).
Mitään muuta korjausta tai huoltoa ylimääräisempää ei siihen ole tehty kuin yksi takaisinkutsukampan ja joka koski imusarjan vaihtoa, sen sisämateriaali oli sellainen että se keräsi kosteutta joka ilmeni kovimmilla pakkasilla hienoisena ravistuksena sen jälkeen kun moottori käynnistyi uudelleen liikennevaloissa, yleensä pakkasta oli tuolloin -20° tai enemmän.
Tämä hybridihän sammuttaa moottorin myös kovemmilla pakkasilla jos vaan jäähdytysnesteen lämpötila on riittävän korkea.

2013 kesälomien jälkeen oli sitten vuoro toiselle hybridille, kun pitkän, kuuden kuukauden odotuksen jälkeen tuli Auris farkku jolla nyt ajettu reilut 47000 km ja tällä jatketaan edelleen, yksi kampanjahuolto on tehty, joissain autoissa oli sellainen vika että hätävilkkukatkaisij a oli jäänyt päälle (ilman niitä valojen vilkkumista) ja sen myötä akku sitten tyhjentynyt, pelkkä ohjelmointi auttoi tuohon, mun autossa sitä vikaa ei ollut koska edes kolmen viikon seisonta ei akkua tyhjentänyt heinäkuussa 2014 jolloin oltiin reissussa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 16.02.2016     kello on 09:34 ---Cruiserissa kohta puolimiljoonaa mittarissa ja ainut vika on takalasin pesiän pissapojan moottori ei toimi  :D täytyy laittaa sekin kuntoon.

--- Lainaus päättyy ---
Ei mene tasan onnenlahjat
No tämä mun pusulassa oleva kaverini teki 558.000 km lukemassa , kansiremontin ja männänrenkaat + laakerit alapäähän, Helsingin Diesel kunnosti diesel pumpun ja jarrut tehtiin myös noin 10.000 erkkiä oli kulut. About joka nippeli oli tilaustavaraa.

Itselläni aikoinaan oli Corollassa runkolaakeriliuska poikki. Ei kulunut vaan poikki. Koneistamo meinasi jotta valmistusvika, Korpivaara pyöritti silmiään ja minun piikkiin korjattiin.

Töissä Hi-Aceista mätäni pellit ja paukkui perät.
Hei hei Toi ota. ;)

Muumuupapa:
Minulla ei ollut aikoinaan Corollan kanssa muuta ongelmaa kuin ettei omaa meinannut löytää Citymarketin parkkipaikalta, jossa oli 200 samanlaista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View