Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Toyota juttua ja huoltoa
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.02.2016 kello on 11:09 ---Itselläni aikoinaan oli Corolla
--- Lainaus päättyy ---
:o
Tämä kuvastaa ilmettäni kun huomasin että KEV:llä ollut ..... T O Y O T A !!!
Ne kaikki kuvat mitä mä olen nähnyt niin ei niissä ole mitään tuollaisia ollut vaan ihan johtokerroksen autoja...760 Turboja jne...
Weicco:
Sillä on pyhäautona tojota ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.02.2016 kello on 11:33 --- :o
Tämä kuvastaa ilmettäni kun huomasin että KEV:llä ollut ..... T O Y O T A !!!
--- Lainaus päättyy ---
Tietysti, enhän muuten voisi osallistua "laatuauto" keskusteluun, vaikka erääseen toiseenpalstaan osallistuu ulkopuolisetkin ::)
Suomen toinen Hi-Ace oli jo aikoinaan alla töissä ja sitten on ollut Toyotaa , Mazdaa ,Opelia jne ja Dodgeakin ;)
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.02.2016 kello on 11:33 ---Ne kaikki kuvat mitä mä olen nähnyt niin ei niissä ole mitään tuollaisia ollut vaan ihan johtokerroksen autoja...760 Turboja jne...
--- Lainaus päättyy ---
No tähän mennessä olin jo kokenut valaistuksen, toisille ei lamppu syty ikuna :laugh:
ihaa:
On mun iskällä ollut Volvo, eikö se anna mulle oikeutta osallistua Volvo ketjuun ?
aaoulusta:
kyllä kansa tietää! ite huollan ja jos tulee esim jarrulevyn/palan vaihto niin vien ammattilaiselle, nyt olevalla ajettu 37th työautona vielä sopimuksen loppuun hiace, joiden tilalle MB vito joita jo 2kpl automaatilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta