Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Toyota juttua ja huoltoa

<< < (3/51) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.02.2016     kello on 11:09 ---Itselläni aikoinaan oli Corolla
--- Lainaus päättyy ---

:o

Tämä kuvastaa ilmettäni kun huomasin että KEV:llä ollut ..... T O Y O T A !!!

Ne kaikki kuvat mitä mä olen nähnyt niin ei niissä ole mitään tuollaisia ollut vaan ihan johtokerroksen autoja...760 Turboja jne...

Weicco:
Sillä on pyhäautona tojota  ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.02.2016     kello on 11:33 --- :o

Tämä kuvastaa ilmettäni kun huomasin että KEV:llä ollut ..... T O Y O T A !!!
--- Lainaus päättyy ---
Tietysti, enhän muuten voisi osallistua "laatuauto" keskusteluun, vaikka erääseen toiseenpalstaan osallistuu ulkopuolisetkin  ::)
Suomen toinen Hi-Ace oli jo aikoinaan alla töissä ja sitten on ollut Toyotaa , Mazdaa ,Opelia jne ja Dodgeakin  ;)

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.02.2016     kello on 11:33 ---Ne kaikki kuvat mitä mä olen nähnyt niin ei niissä ole mitään tuollaisia ollut vaan ihan johtokerroksen autoja...760 Turboja jne...

--- Lainaus päättyy ---
No tähän mennessä olin jo kokenut valaistuksen, toisille ei lamppu syty ikuna  :laugh:

ihaa:
On mun iskällä ollut Volvo, eikö se anna mulle oikeutta osallistua Volvo ketjuun ?

aaoulusta:
kyllä kansa tietää! ite huollan ja jos tulee esim jarrulevyn/palan vaihto niin vien ammattilaiselle, nyt olevalla ajettu 37th  työautona vielä sopimuksen loppuun hiace, joiden tilalle MB vito  joita jo 2kpl automaatilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View