Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Toyota juttua ja huoltoa
Ossi66:
Tuli mieleen, tuolla aiemmin kerroin Äitini Corollasta, joka on siis 2002 mallia ja ollut hänellä uudesta asti. Joku VVTI kone siinä vissiin on ja kolmeovinen.
Se on huollettu Toyotalla aina kerran vuodessa ja kohta 100 000 mittarissa. Parivotiaana siihen asennettiin ilmastointi, kun Toyotalla oli jokin muutaman satasen tarjous asennettuna.
Autossa ei ole ollut vielä ensimmäistäkään vikaa. ;)
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.02.2016 kello on 18:58 ---Eipä se VIN koodikaan mulla sitä valmistusmaata kerro...
--- Lainaus päättyy ---
VIN-koodi kertoo Toyotassa valmistusmaan, esim JTxxxxx on valmistettu Japanissa
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 16.02.2016 kello on 19:55 ---Sitä myydään nimellä Lexus...
--- Lainaus päättyy ---
Vielä kun kerrot minkä vuoden Lexus kyseessä niin alkaa selviämään asiat, tekniikka kun on kehittynyt vuosien saatossa. Thumb
Catiska:
2008.
Omani ostin lähinnä siksi että koen itse miltä se "toyotan laatu" käytännössä tuntuu. Ehkä suurin pettymys autojen saralta mitä minulle on kohdalle osunut.
Kevään aikana vaihtuu takaisin Saksalaiseen joita minulla on vuosien saatossa ollut monta.
Topelius:
06 - 08 vuosimalleissa ollut tuo ominaisuus, että se unohtaa pienen viiveen jälkeen vakionopeusaäätimen nopeusasetuksen, kun sitä ei käytetä. Mutta eipä tuo ole ainakaan anoppia haitannut. Juuri tuli mittariin 06vm Avessa tuollaiset lukemat. Ainut vika on ollut moottorissa joka 200tkm ja 7v vanhana vaihdettiin uuteen takuuna.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta