Tekniikkakeskustelut > Projektit
Etuistuinten vaihto -92 Hymeriin
ose:
Itse vaihdoin omman pakettiducatoon F 131 CL penkin, istuinmukavuus on jotain ihan muuta kuin vanhassa väsähtäneessä alkuperäisjakkarass a.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: KaljupääVaanari - 24.01.2011 kello on 13:51 ---Noniin..penkit asennettu.Tässä eka kuva vänkärin penkin asennuksen jälkeen otettu kännykameralla.Pare mpia kuvia laitan jahka saan otettua. Onhan pikkusen parempi istua kuin alkuperäisissä Ducaton lypsyjakkaroissa :)
--- Lainaus päättyy ---
Komija penkki siitä tuli. Ja näkösuojakin näkyy olevan paikallaan, jos emännän kanssa "vihkisi" työn. ;D
Pekka:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 17.01.2011 kello on 19:24 ---Voipi olla, mutta kolaritilanteessa vakuutusyhtiötä kiinnostaa. Olen kuullut,, että kolarissa syyttömän osapuolen korvaukset on evätty, koska "ralliratin" keskiötä oli muutettu aivan asiallisesti ja ammattitaitoisesti.
--- Lainaus päättyy ---
Tää on niitä urbaanilegendoja.
Niitä riittää ja totta ei puolta sanaa.
Edit: lainaus korjattu, Ylläpito
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 17.01.2011 kello on 19:24 ---Voipi olla, mutta kolaritilanteessa vakuutusyhtiötä kiinnostaa. Olen kuullut,, että kolarissa syyttömän osapuolen korvaukset on evätty, koska "ralliratin" keskiötä oli muutettu aivan asiallisesti ja ammattitaitoisesti. Se ei tietenkään vaikuttanut mitenkään kolarin syntymiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä voisi pitää paikkaansa erään vakuutusyhtiön kohdalla jonka nimeä en mainitse. Samainen firma tekee 200%:sti kaikkensa ettei korvauksia tarvi maksaa ja sen palkkalistoilla on lukematon määrä lääkäreitä joitten tehtävä on vain ja ainoastaan kumota "oikean" lääkärin lausuntoja ja näin evätä korvaukset.
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.01.2011 kello on 15:03 ---Komija penkki siitä tuli. Ja näkösuojakin näkyy olevan paikallaan, jos emännän kanssa "vihkisi" työn. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Aivan, näin pitää tehdä kunhan ilmat lämpiää vaikka kyllähän siinä "vihkimisessä" lämmin tahtoopi tulla ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta