Tekniikkakeskustelut > Projektit

Etuistuinten vaihto -92 Hymeriin

(1/4) > >>

JPVäisänen:
Hommasin  pari Pontiac Transportin välijakkaraa uudelleen istutettavaksi Hymerin kajuuttaan.Uudet reiät pitää
porailla mutta muuten sopinevat sijoilleen.Laitan lissää kuvatuksia kun penkit on paikallaan.
Vasemmalle uus penkki ja oikealla vanha lypsyjakkara.

RR:
Sulla on ihan nahkaset! Olin omiin kapteeninjakkaroihi ni täysin tyytyväinen, kunnes näin jonkun verhoiluttamat nahkajakkarat. Onneksi verhoilu maksaa sen verran, ettei pääse innostus karkaamaan käsistä.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 14.01.2011     kello on 19:32 ---Sulla on ihan nahkaset! Olin omiin kapteeninjakkaroihi ni täysin tyytyväinen, kunnes näin jonkun verhoiluttamat nahkajakkarat. Onneksi verhoilu maksaa sen verran, ettei pääse innostus karkaamaan käsistä.

--- Lainaus päättyy ---

Vesakolta voit kysyä verhoilun hintaa.

http://www.verhoomo.fi/

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 14.01.2011     kello on 19:41 ---Vesakolta voit kysyä verhoilun hintaa.

http://www.verhoomo.fi/

--- Lainaus päättyy ---

Ei kannata, saattaa alkaa houkuttamaan liikaa. Muutenkin projekteja auton suhteen käynnissä.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: RR - 14.01.2011     kello on 19:32 ---Sulla on ihan nahkaset! Olin omiin kapteeninjakkaroihi ni täysin tyytyväinen, kunnes näin jonkun verhoiluttamat nahkajakkarat. Onneksi verhoilu maksaa sen verran, ettei pääse innostus karkaamaan käsistä.

--- Lainaus päättyy ---
Nojoo..ei kaverilla ollu kankaisia just sillon tarjolla. Käsinojia tulen pikkasen modaamaan kun ne on minusta vähän liian kaposet.Pitää miettiä millä keinoin noita leventäis.

Ainiin..joku tuolla etuteltassa vähän kyseenalaisti penkkien vaihtoa.Tarkotti varmaan sitä kun pitää kiinityskohtia muuttaa kun kiskot eivät passaa vanhoihin reikiin ja penkit on eri autosta.Ei muka menis katsastuksessa läpi jos ei etukäteen ole hyväksyntää kysytty. Liekkö niin tarkkaa noissa vanhoissa autoissa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View