Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Hiukkassuodatin tukossa (jätteenpolttolaitos????)

<< < (9/17) > >>

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 28.01.2016     kello on 09:16 ---Ei minullakaan mutta ajankin paljon maantieajoa. Se lienee vaikuttaa asiaan.

--- Lainaus päättyy ---

Se tyhjäksi polttamisen automaattinen toiminto toimii, ei kait siinä sen kummempaa tarvi olla.
Oli ajo sitten minkälaista tahansa.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: TLP - 28.01.2016     kello on 09:25 ---Se tyhjäksi polttamisen automaattinen toiminto toimii, ei kait siinä sen kummempaa tarvi olla.
Oli ajo sitten minkälaista tahansa.

--- Lainaus päättyy ---
Mutta kun se poltto käynnistyy sen pitäisi mennä loppuun asti. Jos autolla ajetaan paljon kaupungissa  niin sammutuksia tulee kesken polton ja
ongelmia on tiedossa.

Teukka-74:
^
Näinhän se on  Thumb

plagu:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.01.2016     kello on 19:11 ---Mulla on henkilöautolla ajettu nyt 240 tuhatta ja loukku pelaa....

Ikinä ei ole kenkää annettu, eikä anneta. Eolys nestettäkään ei ole vielä tarvittu lisätä

--- Lainaus päättyy ---

Mulla ollu 3 psa konsernin autoa joissa 400tkm taulussa ja alkuperäiset pöntöt paikallaan eikä ongelmia. Aina on annettu kenkää ja annetaan, ei se auto siitä hajoa, enemmän se karstoittuu ja vnt ahtimien siivistöt jumittuvat sun muuta haittaa tulee jos ajaa kuin mummo. Toki olen noi pöntöt sittemmin aina poistanut ihan jo kulutuksen takia  ;D

hemppat:
Kyse ei välttämättä ole pöntön regeneroinnin epäonnistumisesta vaan siitä että pönttö on tukkeutunut tuhkasta ja sehän ei poltolla tokene.
Jos haluaa olla rehellinen niin pönttö irti ja painevesipesu tai kemiallinen käsitely joka aiemmissa teksteissä näytti sikahintaiselta. Tai sitten uusi.
Tuhkaantumista voi välttää kun käyttää oikeita öljyjä sillä öljy on yksi pääsyyllinen tuhkaantumiseen.
Varma tapa on myös pilata pönttö on sotkea diesel kaksitahtiöljyllä kuten esson baarin ohjeissa on.
Onkohan Mitsu siten yhtä herkkä herkkä kuin Honda joka on oikein kuuluisa hiukkassuodattimen pilaaja.
Mitä polton onnistumiseen tulee niin useissa autoissa kolme epäonnistumista sytyttää vikavalon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View