Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
ensimmäistä piironkia hankkimassa
Alan:
Oman tunnen, Hymereissä on uretaani (vast.) eristys ilman puurunkoa vuodesta 1979, mutta ohjaamo on toki eristämätön. Integroidussa on eristetty. Tietoa Hymerien eristyksestä löytyy täältäkin haulla, olen saman kuvan laittanut useamman kerran, jossa rakenne näkyy oman auton sähkörasian läpiviennin kohdalta.
Tuplapohja tekee autosta korkeamman. Niitä on ja ei ole useampien merkkien eri malleissa. Auto voi olla lämmin ilmankin ja lattialämmityksen asentaminen auttaa kylmän tunteeseen lattianrajassa.
miksu79:
Ok kiitoksia infosta auton koko tai painohan ei aseta rajaa jos ei yhdistelmäksi asti kasva. Ja lattialämmityksen asennuskin tuttua. Täytyy kevään aikana tutkailla tarjontaa
Vaeltaja:
Bürstner ja Eura mobil alkovi malleissa on myös kaksoispohjalla olevia malleja. Euran malleissa kaksoispohja on tilavampi ja paremmin lämmitetty kuin Bürsnereissä.
Talvikäytössä Truma C 6002 malleissa riittää tehot varmasti pitämään piirongin lämpimänä tuonne -30 C asti.
MCL:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.01.2016 kello on 15:37 ---Oman tunnen, Hymereissä on uretaani (vast.) eristys ilman puurunkoa vuodesta 1979, mutta ohjaamo on toki eristämätön. Integroidussa on eristetty. Tietoa Hymerien eristyksestä löytyy täältäkin haulla, olen saman kuvan laittanut useamman kerran, jossa rakenne näkyy oman auton sähkörasian läpiviennin kohdalta.
Tuplapohja tekee autosta korkeamman. Niitä on ja ei ole useampien merkkien eri malleissa. Auto voi olla lämmin ilmankin ja lattialämmityksen asentaminen auttaa kylmän tunteeseen lattianrajassa.
--- Lainaus päättyy ---
Korjatkaa mikäli olen väärässä, mutta käsittääkseni Hymer siirtyi välillä puurunkojen käyttäjäksi, eikä kaikki mallit sitten vuoden 79 ole puurungottomia.
Puurunkoaika lienee jossain 90 luvulla ja mahdollisesti vielä jonkin aikaa tällä vuosituhannella.
Alan:
En ole varma tuosta, eivätkä taatusti siitä ala kertoilemaan, jos välillä puuta onkin ollut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta