Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Ohjaamon suojapeite
88k5:
^
Samaista materiaalia noissa on http://www.vapaa-aika.com/epages/vapaa-aika.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2015091804/Products/2138930
Mutta mulla Rimorin tehdas laitto autoon mukaan nuo - sikäli ei ole samat, mutta vastaavat.
Tuo Hover väliverho on kieltämättä reissussa tilaa vievä - tiukasti rullattuna on tuollaisen 1m pitkä ja 40cm halk. pötkö. Mutta hyvin eristävä.
Aika ekana jää kotiin kun ilmat lämpenee :D
E: tuo myyntinimi onkin "lämpöväliseinä". Sivustokin eri http://www.rs-safety.fi/259058455
Reissaaja80:
Mistä materiaalista kannattaisi tehdä sisäpuolinen ohjaamon peite? Eli penkkien ja kojelaudan välistä menevä peitto.
AnneN:
Kiitos vastauksista- pitääkin mittailla millaisen ompelen tai ostanko tuon valmiin. Nepparikiinnitys kuulostaa kyllä pätevältä tarraan verrattuna. Näille sivuille aikanaan tuln kun ikkunoihin olin ompelemassa tuota 7-kertaista kangasta (Vapaa-ajan tarviketalosta) ja neuvoja etsin. Hyvin eristää kyllä hellettä. Talvellakin jonkinverran kylmää ja myös yksityisyyttä ;) jos parkkipaikalla yönyli nukkumassa. Ohjaamon ulkopuolinen peitto on käytössäkin. Ei vain ole ovien yli ja siksi ohjaamo yöt hohkaa kylmää. Lisäeristystä sisälle siksi mietin.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 14.01.2016 kello on 22:03 ---Onko autossasi ohjaamon ja asuintilan välillä lämpöä antava suojapeite? Mietin sellaien tekoa itse. Onnistuisi varmaan mutta kiinnitys meitityttää. Jos sellaista löytyy- olisin kiitollinen kuvasta/neuvoista.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä on niin pieni auto, että ohjaamokin on käytössä. Joskus, hyvin harvoin laitamma loimen tuulilasiin, ei vielä tänä talvena ole tavinnut, kesästä puhumattakaan. ;)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Reissaaja80 - 15.01.2016 kello on 06:44 ---Mistä materiaalista kannattaisi tehdä sisäpuolinen ohjaamon peite? Eli penkkien ja kojelaudan välistä menevä peitto.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo Hover näkyy tekevän ihan samasta kuin väliseinää/väliverhoa.
Tosin tuo oma peite on sen verta reilu, että voi laittaa menemään penkkien kummalta puolelta vaan. Neparien vastapuolet kulkee mulla alkovin kulkuaukon reunaa. Vastaa siis puusomistelistan kohtaa tämän kuvan ½-integ.autossa penkkien yläpuolella..
Höpöllä se on huuruinen tuulilasi asuttaessa, jos ei jostain reipasta ilmankiertoa lasille järjestä - sitten kuluukin kaasua/sähköä/löpöä.. kukin tyylillään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta